رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان گفت: 900 طرح نیمه تمام با 30 هزار میلیارد ریال اعتبار تا پایان امسال در استان خوزستان تکمیل می شود.
کد خبر: ۶۶۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ 18 October 2018

امید حاجتی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی اندیمشک افزود: درمجموع حدود 2 هزار طرح نیمه تمام در سطح استان خوزستان وجود دارد که برای تکمیل، اولویت بندی شده اند.

وی اضافه کرد: از ظرفیت ها و کمک بخش خصوصی برای پیشبرد طرح های استان و تکمیل برخی طرح ها استفاده می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان با بیان اینکه این استان در بحث تامین منابع رتبه نخست کشور را دارد، گفت: اعتبارات امسال استان خوزستان از نظر کمی از سایر استان ها بیشتر بوده و رشد خوبی داشته است.

وی درخصوص کمک به زیرساخت های راه ها و جاده های ارتباطی اندیمشک در ورودی استان که به صورت عمومی و ملی استفاده می شوند، اظهار داشت: اعتبارات اینگونه مسیرها به صورت کلان دیده می شود و سهم جداگانه ای برای این راه ها در نظر گرفته خواهد شد.

حاجتی افزود: با حوزه راهداری کشور تفاهم نامه 2 هزار میلیارد ریالی بسته شده که در زمینه نقاط حادثه خیز، تابلوها، گارد ریل، روشنایی و سایر نیازهای راهداری در جاده های اصلی استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اعتبارات بخش فرهنگی در 2 بخش زیرساخت و اعتبارات جاری گفت: در این بخش نیز در سطح استان خوزستان وضعیت قابل قبولی داریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان با اشاره به وضعیت طرح های شهرستان اندیمشک اظهار داشت: وضعیت چندین طرح در شهرستان اندیمشک بررسی شد که روند اجرای طرح های اندیمشک نشان دهنده روند توسعه مطلوب در این شهرستان است.

وی افزود: تلاش نماینده، فرماندار و حمایت های امام جمعه اندیمشک در این زمینه تاثیر خوبی داشته و طرح های خوبی در اندیمشک تحقق یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان عصر چهارشنبه با همراهی پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک از روند طرح های خانه کشتی پنج هزار نفری، جاده سرپله و پیست موتورسواری این شهرستان بازدید کرد.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار