معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی ناحیه ۲ آموزش و پرورش همدان نیز، با بیان اینکه تنها درآمد اداره آموزش‌وپرورش دریافت ۵ درصد عوارض شهرداری است، عنوان کرد: انتظار می‌رود که شهرداری‌ها درزمان مناسب مطالبات خودرا پرداخت کنند تا آموزش‌وپروش بتواند اقدام به تجهیز و نوسازی امکانات مدارس کند.
کد خبر: ۶۶۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷ 17 October 2018
محمدرضا مرادی با اشاره به نوسازی ۳ مدرسه در مهرماه سال‌جاری، بیان کرد: سه پروژه مدرسه خان‌باغی، سالن عبدالرحیم قهاوند و مدرسه موسی‌خانی قهاوند در مهر ماه سال‌جاری به کمک خیرین، نوسازی شد.

به گزارش ایسنا،مرادی در جلسه شورای آموزش‌و پروش شهرستان همدان، با بیان اینکه درسال‌جاری، مجموعا ۴۷۰۰ مترمربع از مدارس نوسازی شده است، بیان کرد: ۲۸ باب کلاس به مبلغ ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به نوسازی رسیده، که ۵۰ درصد این مبلغ، توسط خیرین و ۵۰ درصد دیگر توسط دولت پرداخت شده است.

وی با اشاره به زیرسازی و ایزوگام سقف هنرستان دیباج، گفت: نوسازی سرویس‌های بهداشتی، ساخت آب‌خوری، آسفالت حیاط مدارس و تجهیز وسایل گرمایشی از جمله اقدامات صورت گرفته این اداره در مدارس استان بوده است.

عضو شورای شهر همدان نیز با اشاره به اولویت شورای شهر در اجرای پروژه مهر، افزود: عمده تمرکز شورای شهر برای اجرای پروژه مهر در اسلامشهر بوده است.

اکبر کاووسی با بیان اینکه وجود ۵ درصد عوارض شهرداری، منبع مالی خوبی برای اداره آموزش‌و پرورش است، اظهار کرد: یکی از مشکلات شورای شهر، عدم پرداخت مطالبات شهرداری به اداره آموزش و پرورش است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار