یک مقام وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی تاکید کرد:
معاون مديركل دفتر سياستگذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی با اشاره به افزايش نرخ ارز و افزايش قیمت مواد اوليه و كالاها كه هزينه‌های اجرای طرح‌ها را افزايش می‌دهد، گفت: از صاحبان طرح‌ها می‌خواهیم تا به دنبال راهكارهايی از جمله مشاركت با افراد مطمئن برای اجرای طرح‌ها باشند.
کد خبر: ۶۶۹۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰ 17 October 2018

مجيد حسين پور در جلسه نظارت بر اجرای طرح‌های اشتغالزا در خوزستان كه امروز، 25 مهرماه در سالن شهيد بهشتی اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد، با اشاره به تجربه كسب‌شده از بنگاه‌های زودبازده مبنی بر ضعف در نظارت حين اجرای طرح‌ها اظهار کرد: باید برنامه زمانبندی نظارت كارشناسان بر مراحل مختلف اجرای طرح‌ها و نيز تشكيل پرونده و مستندسازی آن‌ها تدوین و به صورت کامل اجرایی شود.

وی افزود: در بازديد از طرح‌های در حال اجرا در شهرستان‌های اهواز، انديمشك، شوش و دزفول، متقاضيان پای كار بودند كه نشانگر اين است كه طرح‌ها و افراد به خوبی انتخاب شده‌اند و در انتخاب مجری دقت لازم انجام گرفته است اما در این زمینه لازم است فرايند پرداخت تسهيلات را به متقاضيان دنبال و پيگيری كنيم.

معاون مديركل دفتر سياستگذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: باید طرح‌های اشتغال‌زا در يك برنامه زمانبندی رصد شوند و رها نشوند. بنگاه‌ها اگر ببينند و بدانند كه ما در كنارشان هستيم دلگرم می‌شوند و تا مرحله بهره‌برداری تلاش می‌كنند.

حسین پور بر ضرورت بازنگری در سامانه و اصلاح و ويرايش برخی طرح‌ها كه به بانك‌ها ارسال شده، تاكيد كرد و گفت: برخی از بانک‌ها در ثبت مبالغ پرداخت‌شده اهمال می‌کنند و در این زمینه خواستار اصلاح اين موارد هستیم.

وی با اشاره به افزايش نرخ ارز و افزايش قیمت مواد اوليه و كالاها كه هزينه‌های اجرای طرح‌ها را افزايش می‌دهد، گفت: از صاحبان طرح‌ها می‌خواهیم تا به دنبال راهكارهايی از جمله مشاركت با افراد مطمئن برای اجرای طرح‌ها باشند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار