به زودی در سطح استان یزد صورت می گیرد؛
مدیر کل سازمان هواشناسی استان یزد از راه اندازی نرم افزار پیام‌ رسان پیش بینی وضعیت آب و هوا برای شهرستان‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸ 16 October 2018

رضا برهانی مدیر کل سازمان هواشناسی استان یزد گفت: در کل استان یزد با برنامه تهک راهبرد‌های گسترش اطلاعات هواشناسی با بازدهی زیاد و کیفیت بالا را در اختیار شهرستانها قرار می‌گیرد و به زودی نرم افزار پیام‌ رسان پیش بینی وضع هوا در شهرستان‌های استان نیز راه اندازی می‌شود.

برهانی با اشاره به اینکه نباید دوگانگی در ارسال وضعیت آب و هوا وجود داشته باشد افزود: یکی از گروه‌های هدف که نیاز زیادی به پیش بینی وضع هوا دارد کشاورزان هستند لازم است با استفاده از پارامتر‌های ویژه استفاده از داده‌های کشاورزی فرهنگ سازی شود.

وی با اشاره به اینکه اطلاعات باید به صورت آنلاین ارسال شود گفت : در همه نقاط شهرستان‌ها و استان توجه ویژه داشته باشید اطلاعات ناقصی ارائه نشود برای حوادث که خسارتی را به وجود می‌آورد پیش بینی شود اطلاع رسانی به موقع می‌تواند در مدیریت بحران کمک شایانی کند.

برهانی گفت: انتظار داریم بارندگی نسبت به سال گذشته بهبود داشته بود، ولی باید این را در نظر داشت که خسارت‌های ناشی از خشکسالی به طور کامل جبران نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار