بوشهر: در راستای تکمیل کتاب ‌بین‌المللی مرجع پزشکی هسته‌ای با عنوان (Clinical Nuclear Medicine) کتاب مبانی پزشکی هسته‌ای از سوی دکتر مجید اسدی تألیف و به چاپ رسید.
کد خبر: ۶۶۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ 16 October 2018

بوشهر: در راستای تکمیل کتاب ‌بین‌المللی مرجع پزشکی هسته‌ای با عنوان (Clinical Nuclear Medicine) کتاب مبانی پزشکی هسته‌ای از سوی دکتر مجید اسدی تألیف و به چاپ رسید.

به گزارش «تابناک بوشهر»؛ نگارش این کتاب هفت سال به طول انجامید که هم‌اکنون توسط انتشارات معتبر Springer به چاپ رسیده و در سطح بین‌المللی نیز در دسترس متقاضیان قرار گرفت.

پرفسور مجید اسدی اکنون رییس مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای خلیج فارس استان بوشهر است و دو سال پیش به عنوان چهره ماندگار بوشهر مورد تجلیل قرار گرفت.

جامع‌ترین کتاب آمادگی تخصصی پزشکی هسته‌ای

وی در خصوص این کتاب توضیح داد: این کتاب به‌صورت Board Review تألیف شده و بر اساس تفاهم‌نامه مشترک با نشریه بین‌المللی Springer که سال گذشته در کشور اتریش منعقد شد چاپ و منتشر می‌شود.

عضو شورای عالی انجمن قلب و عروق هسته‌ای آمریکا عنوان داشت: از این کتاب به‌عنوان جامع‌ترین کتاب آمادگی تخصصی طب هسته‌ای و رشته‌های مرتبط با آن یاد می‌شود.

فلوشیپ تصویربرداری پیشرفته از دانشگاه هاروارد و فلوشیپ PET-CT از دانشگاه استانفورد در رابطه با مطالب منتشرشده در این کتاب چنین گفت: این کتاب دارای ۹ فصل و ۱۳۳ زیر فصل است که در ۸۳۴ صفحه تدوین‌شده است.

پروفسور اسدی تصریح کرد: طراحی فصل‌های این کتاب به شکلی صورت گرفته است که خواننده بامطالعه هر زیر فصل بتواند مروری کلی از پزشکی هسته‌ای در اصول پایه، بالینی، داروسازی و فیزیک داشته باشد.

وی افزود: در نگارش این مجموعه دو استاد مطرح پزشکی هسته‌ای که سابقه نویسندگی چندین کتاب مرجع بین‌المللی دارند نیز مشارکت داشتند.

رییس مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای خلیج فارس استان بوشهر خاطرنشان کرد: این کتاب در حال حاضر در سایت‌های Amazon و Springer  به مبلغ ۱۶۹٫۹۹ دلار در دسترس قرارگرفته که با استقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان مواجه شده است.

علاقمندان به دریافت این کتاب ارزشمند می‌توانند لینک‌های زیر را دنبال کنند.
سایت Springer با آدرس: https://www.springer.com/us/book/9783319917009
سایت Amazon با آدرس: https://www.amazon.co.uk/Principles-Nuclear-Medicine-Self-Assessment-Review/dp/3319917005

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار