ارتقاء سویچ ثابت به تکنولوژی جدید، سیستم فایبرهوم و CWDM در حسن‌آباد یاسوکند
مدیر مخابرات منطقه کردستان در مراسم افتتاح ۳ پروژه مخابراتی در شهر حسن‌آباد یاسوکند گفت: این پروژه‌ها شامل جایگزین و ارتقاء سویچ ثابت به تکنولوژی جدید، سیستم فایبرهوم و CWDM است که با سرمایه‌گذاری ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۶۶۷۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲ 15 October 2018

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، سه پروژه مخابراتی شهرستان بیجار در مراسمی با حضور آیت‌الله حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه و نماینده مجلس خبرگان رهبری در کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان، فرماندار بیجار و مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان در این مراسم ضمن تقدیر از مدیریت و مجموعه مخابرات منطقه در راستای ارتقاء و بروزرسانی به موقع سیستم‌های مخابراتی اظهار کرد: خوشبختانه بازخورد تلاش و دلسوزی پرسنل مخابرات در استان رضایتمندی و جلب اعتماد مشتریان بوده که این مهم در سطح استان محقق شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان هم در این مراسم با اشاره به اینکه برای اولین بار سیستم CWDM در شهر حسن‌آباد یاسوکند مورد بهره‌برداری قرار گرفته است اظهار کرد: این سیستم ظرفیت انتقال را چند برابر خواهد کرد که افزایش سرعت و امنیت انتقال، از ویژگی‌های این سیستم است.

آزاد حکمت با بیان اینکه سیستم سافت‌سویچ داخلی با برند ایرانی برای نخستین بار در کشور توسط مخابرات منطقه کردستان استفاده شده است گفت: این مهم با هدف تحقق شعار انتخاب شده از سوی مقام معظم رهبری و حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.

وی از همکاران مخابرات منطقه که از ابتکار، ذوق و حس تعلق سازمانی خود جهت بهره‌گیری از سیستم‌های داخلی بهره گرفته‌اند تقدیر کرد و افزود: امیدوارم در آینده ، بیش از پیش بتوانیم از خلاقیت و تخصص این عزیزان استفاده کنیم.

مدیر مخابرات منطقه کردستان همچنین از حمایت‌های مالی و معنوی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان ارشد استانی جهت پیشبرد اهداف و توسعه خدمات شرکت مخابرات ایران در سطح استان تقدیر کرد.

وی به عملکرد مخابرات در حسن‌آباد یاسوکند اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات تلفن ثابت، اینترنت پرسرعت، خدمات تلفن همراه و اینترنت همراه از جمله محصولات مخابراتی است که به مشتریان ارائه می‌شود.

حکمت افزود: در حال حاضر یک هزار و 800 شماره تلفن ثابت نصب شده در این شهر وجود دارد که تعداد یک هزار و 500 شماره آن مشغول بکار است.

در پایان مراسم، مدیر مخابرات منطقه کردستان با همکاران اداره مخابرات بیجار دیدار کرد و به بررسی مشکلات و نکته نظرات آنها در زمینه‌های مختلف پرداخت.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در سفر به حسن‌آباد یاسوکند، با خانواده شهید پورهاشمی از شهدای مخابراتی در شهرستان بیجار دیدار کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار