مدیر اجرایی نهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی یادمان دعبل خزاعی در استان خوزستان از داوری آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۶۶۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 19 October 2018

سید کریم موسوی ضمن اعلام این خبر گفت: فراخوان این جشنواره در تاریخ ٢٠ آذر ١٣٩٦ منشر شد که پس از انتشار این فراخوان آثار شعرای سراسر دنیا به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

معاون قرآن و عترت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: پس انتشار فراخوان ١٢٠ اثر از کشورهای ایران، عراق، سوئد، لبنان، سوریه، امارات، اندونزی، بحرین و فلسطین در قالب شعر فصیح به دبیرخانه استان خوزستان ارسال شد که از این تعداد ٧٢ اثر به مرحله داوری راه یافتند.

موسوی ادامه داد: هیات داوران طی سه مرحله داوری در تاریخ ١٩ مهر ١٣٩٧ در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، از مجموع ٧٢ اثر راه یافته به بخش داوری هفت اثر را شایسته تقدیر دانستند.

او با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در بخش شعر شعبی این جشنواره افزود: ١٨٠ اثر در بخش شعر شعبی از کشورهای ایران و عراق به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از این تعداد ٧٦ اثر به بخش داوری راه یافتند.

وی اظهار کرد: هیات داوران پس از سه مرحله داوری در تاریخ ١٧ مهر ١٣٩٧ از مجموع ٧٦ اثر راه یافته به بخش داوری این جشنواره هفت اثر را برگزیدند.

موسوی همچنین اسامی هیات داوران در بخش شعر فصیح را عدنان غزی، علی عفراوی، عباس حزباوی و سید شبر محسنی‌پور معرفی کرد.

معاون قرآن و عترت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: از داوران این جشنواره در بخش شعر شعبی می‌توان به عدنان غزی، علی عفراوی، عباس حزباوی، سید شبر محسنی‌پور و سید مهدی موسوی اشاره کرد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار