فرمانده انتظامی خوزستان از دستگيری قاتل فراری در شهرستان دزفول خبر داد.
کد خبر: ۶۶۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ 15 October 2018

سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریتهای پلیسی در خصوص خبری مبنی بر مفقود شدن يک نفر در شهرستان دزفول، تلاش جهت يافتن حقیقت موضوع به صورت ويژه به ماموران پليس آگاهی این شهرستان ابلاغ شد.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان دزفول با به کارگیری توان علمی و روشهای نوین کشف جرم پس از تلاشهای مستمر سرانجام حقیقت موضوع را کشف کردند.

عباس زاده تصریح کرد: در تحقیقات گسترده پلیس آگاهی شهرستان دزفول مشخص شد قاتل به هویت "م-س" به وسیله یک قبضه سلاح کلت کمری مقتول به هویت "م-ب" را که با هم سوار بر یک خودرو در حال حرکت بودند، با شلیک دو گلوله در یکی از مسیرهای منتهی به شهرستان دزفول از پای در آورده و سپس با کمک همدستش، جسد وی را در مسیر برگشت به اندیمشک در زمینهای کشاورزی اطراف این شهرستان دفن کرده و خودرو و سلاح به کار رفته در قتل را درون رودخانه انداخته است.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی دزفول با اقدامات فنی سرانجام محل اختفای قاتل فراری را شناسایی و طی عملیاتی منسجم وی را دستگیر کردند، گفت: متهم در بازجویی های مأموران پلیس و پس از رویارویی با مستندات پرونده و همچنین شهادت همدستش در نهایت لب به اعتراف گشود و به قتل ارتکابی اعتراف کرد.

وی در پایان با بیان اینکه قاتل انگیزه خود از قتل ارتکابی را اختلافات شخصی عنوان کرده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار