حجت الاسلام والمسلمین دکتر آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان در دیدار دانشجویان بسیجی:
دکتر آل هاشم با اشاره به موضوع FATFوCFT تصویب آن در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:این کنوانسیون در خصوص مبارزه با پول شویی و ارتباط مالی تروریسم در کشور های مختلف مطرح شده است.
کد خبر: ۶۶۷۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ 14 October 2018

حجت الاسلام والمسلمین دکتر آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان در دیدار دانشجویان بسیجی که در بیت ایشان برگزار شد، ابراز کرد:عنوان بسیج ،زینت بخش تشکل شما به عنوان بسیج دانشجویی شده است.


وی با اشاره به اینکه :ما به فرهنگ بسیج نیازمندیم تاکید کرد:بسیج در روز حساس و بحرانی کار ساز است .

وی در ادامه با اشاره به اینکه بسیج در طول 40سال انقلاب خود را به خوبی نشان داده است. افزود: همه ما به بسیج و فرهنگ بسیجی نیازمندیم وگرنه ان به کمک ما نیازی ندارد.


دکتر آل هاشم در خصوص توطئه هایی که علیه نظام جمهوری اسلامی متصور است گفت:توطئه فرهنگی و اقتصادی و عملیات روانی دشمن ،بیشترین تهدید را برای این نظام دارد.


نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد:امروز دشمنان ما با تهدید به هر دری میزنند، تا فرهنگ کشور را تخریب کنند.

وی با تاکید بر این نکته که مقام معظم رهبری حدود 26سال قبل به این تهدیدات واقف بودند، افزود:در این سال ها ایشان ، تهاجم دشمن،شبیخوان فرهنگی ،عملیات روانی،جنگ نرم و ناتو فرهنگی را از راه های گوناگون تذکر داده اند .
ال هاشم تاکید کرد:یکی از مصادیق تهاجم فرهنگی در کشور،مد و مدگرایی است .
وی با اشاره به اینکه :ترویج مواد مخدر نیز در راستای همین تهاجم فرهنگی است افزود:رشد اعتیاد در خانم ها بیشتر از اقایان است که این نوعی توطئه فرهنگی دشمن است .


وی در ادامه :ترویج فساد و فحشا ، نا امید کردن مردم و جوانان به اینده کشور و ایجاد اختلاف بین سنی و شیعه واختلاف بین اقوام ایرانی را از دیگر مصادیق توطئه فرهنگی دشمن خواند.


وی افزود:باید توجه کنیم که همه قومیت ها محترمند و انچه باعث عزت کشور ماست ،ایرانی و اسلامی بودن ان است .

ال هاشم با اشاره به توطئه دیگر به نام توطئه اقتصادی گفت: عده ای کوتاه فکر ،فکر میکردند با عملی شدن برجام تمام مشکلات کشور حل میشود در حالیکه اینگونه نشد.

 وی تاکید کرد:مسائل اقتصادی دانشگاه و دانشگاهیان نقش مهمی را داراست .
ویامام جمعه تبریز  با اشاره به تذکر رهبری به این موضوع که :یکی راهکار های حل مشکلات اقتصادی بهره مندی از اقتصاددانان کشور است ،بیان کرد:یکی دیگر از این راهکار ها، استفاده از نسل جوان جامعه در پست های ندیریتی کشور است .
وی در ادامه با اشاره به اینکه :جوان اهل فداکاری و از خودگذشتگی است ،تاکیید کرد:باید مسئولیت های اجرایی کشور را به دست جوانان سپرد و از پیشکسوت ها نیز در کار های مشورتی و ستادی بهره مند شد.
دکتر آل هاشم با توجه به اینکه باید بصیرت را در محیط دانشگاه افزایش بدهیم تصریح کرد: دانشجو و دانشگاه باید اگاه ترین قشر به مسایل سیاسی باشد ولی سیاست باز نباشد و وارد جناح های سیاسی نشود .

وی اذعان کرد:در مسئله خودسازی باید توجه کرد که مدت زمان دانشجویی بهترین فرصت برای خود سازی است .
وی افزود:البته فعالیت های جنبی نباید مانع ارتقا تحصیلی شود .

آل هاشم تاکیید کرد:هدف دانشجویان باید اصلاح مشکلات مربوط به دانشگاه باشد نه تخریب ان ،
دکتر آل هاشم با اشاره به موضوع FATFوCFT تصویب آن در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:این کنوانسیون در خصوص مبارزه با پول شویی و ارتباط مالی تروریسم در کشور های مختلف مطرح شده است.
وی افزود :نکته مهم اینست که این کنوانسیون،ظاهر خوبی دارد اما به نوعی خود تحریمی است و دارای باطن خوبی نیست .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :