رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در ایام تردد زائران اربعین حسینی امسال تعداد ۱۵۰ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۵ فروند بالگرد، ۳ بیمارستان صحرایی و ۱۲۰۰ نفر در قالب تیم های پزشکی به پرسنل درمانی استان به زائران خدمات دهی خواهند کرد.
کد خبر: ۶۶۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 14 October 2018

به گزارش تابناک ایلام، کریم همتی عنوان کرد: در ایام پیش رو مهمترین و بزرگترین تجمع بشری به نام اربعین حسینی انجام می گیرد و تردد جمعیت عظیمی از زائران اربعین حسینی در استان ایلام می تواند این استان را به تمام کشور و حتی جهان معرفی کند.

وی با اشاره به اینکه استان ایلام در ایام اربعین میزبان جمعیت میلیونی زائران خواهد بود، گفت: این تجمع عظیم قطعاً تهدیداتی نیز در حوزه بهداشت و درمان خواهد داشت و آگاه سازی عموم مردم برای پیشگیری از شیوع بیماریها، برنامه ریزی شایسته‌ای را می طلبد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: خدمات دهی عمومی به زائران از سوی مردم به صورت داوطلبانه است  و عدم نظارت کافی بر این خدمات می تواند مشکلاتی را در حوزه سلامت و بهداشت به وجود آورد لذا انتظار می رود تمام دستگاه های ذیربط در این مقوله مهم دانشگاه علوم پزشکی را  یاری کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار