استاد دانشگاه یزد :
عضو هیات علمی دانشگاه یزد گفت: نبرد امروز در عرصه جهانی، جنگ تمام عیار اقتصادی است، پیروزی در این مسیر مستلزم حضور سرباز و لشکری عظیم است که به برند ایرانی- اسلامی و بومی مسلح شده باشد.
کد خبر: ۶۶۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ 14 October 2018

داوود احمدی اظهار داشت: بخش عمده‌ای از دغدغه‌ توسعه اقتصادی و افزایش ظرفیت اشتغال کشور و استان با معرفی برند ایرانی در بازارهای جهانی رفع می‌شود.
وی تأکید کرد: اگر بخواهیم حکیمانه مشکل اقتصاد ایران را رفع کنیم، باید در سطح کلان و اساسی به موضوع نگاه کنیم.
احمدی افزود: در شرایط امروز، فعالیت اقتصادی باید ساماندهی شده باشد تا بتوانیم در بازارهای منطقه ای و جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم و به همین دلیل باید به برند(نشان) به‌عنوان نقطه امن تجارت ، توجه ویژه شود.
این استاد دانشگاه تصریح کرد: باوجودی که برند در زمان بحران ، سرمایه‌گذاران را در حوزه‌های مختلف در برابر ضررهای بیشمار اقتصادی و سکته‌های متعدد بازار بیمه می‌کند ولی عده‌ای از فعالان اقتصادی این مقوله را در اولویت کارهای خود قرار نمی‌دهند.
احمدی بابیان اینکه شرایط اقتصادی کشور ، بارانی و در سایه تهدید سیل قرار دارد، ادامه داد: در این وضعیت راه پیشگیری از صدمات سیل و مقاومت در برابر آن توجه به مقوله برند و برند سازی مدیران اقتصادی و تجارت‌های مختلف است.
وی درعین‌حال فنّاوری، طراحی و کیفیت را ازجمله عوامل مکمل برند در معرفی و فروش محصولات داخلی در بازارهای خارجی دانست .
این مدرس برندشناسی سازمان مدیریت صنعتی یزد با تأکید بر لزوم معرفی ظرفیت‌های سرشار ایران در بازارهای جهانی یادآور شد: در همین راستا و به‌منظور معرفی و نهادینه شدن آموزش برند سازی برای محصولات بومی، قرار است اولین دوره آموزشی برند با عنوان « برند پلاس» در یزد برگزار ‌شود.
احمدی هدف از برگزاری دوره برند پلاس را ارتقای سطح کمی و کیفی برندهای بومی برای عرضه در بازارهای جهانی و خارج از استان دانست و بیان کرد: حضور استادان برجسته دانشگاهی و فعالان به نام تجاری و اقتصادی استان و کشور ازجمله ویژگی‌های برگزاری این دوره آموزشی است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار