شهردار اهواز:
شهردار اهواز در مانور مشترک دفع سیلاب و آب های سطحی به نیروهای خود دستور داد: در ایام بارندگی همه نیروهای مرتبط اجرایی باید در صحنه حضور داشته باشند.
کد خبر: ۶۶۷۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 14 October 2018
این مانور در آستانه ی روز ملی کاهش بلایای طبیعی با حضور فلسفی و حاجتی اعضای شورای اسلامی شهر و با حضور کلیه نیروهای خدمات شهری مناطق هشتگانه و با مشارکت دستگاههای اجرایی شامل شرکت توزیع نیروی برق، آبفا، اورژانس، هلال احمر، فرمانداری اهواز و تنی چند از معاونین و مدیران مناطق در جاده ساحلی غربی جنب پارک دولت برگزار شد.
 
 منصور کتانباف با اشاره به در پیش بودن فصل بارندگی اذعان کرد: با پیش بینی های انجام شده هواشناسی، به امید خدا فصل پر بارشی را در پیش خواهیم داشت و این امر آمادگی هر چه بیشتر همه ارگان ها بویژه شهرداری اهواز را می طلبد.
 
شهردار اهواز به معاون خدمات شهری دستور داد: جلسات هماهنگی با آبفا در سطوح مدیریت ارشد و کارشناسی با جدیت پیگیری شود. کلیه تجهیزات و ماشین آلات آماده خدمت رسانی باشند. تعمیرات و به روزآوری انجام شود. تهمیدات لازم در نقاط حساس انجام شود. در هنگام بارندگی همه ی نیروهای مرتبط در صحنه حضور داشته باشند. حتی اگر کاری از دست ما برنیاید باید در کنار شهروندان باشیم. مردم اگر ببینند که ما با تمام قوا در خدمت آنها هستیم، حتی در صورت بروز کاستی از ما راضی می شوند.
 
این مقام مسئول یکی از اهداف اجرای این مانور را هماهنگی بین بخشی خواند و بیان کرد: باید این قبیل هماهنگی ها انجام شود تا خدای ناکرده در فصل بارش، این رحمت الهی  باعث زحمت مردم نشود. هر چند شبکه دفع آب های سطحی نداریم و باید از خروجی های آبفا استفاده کنیم.
 
وی یادآور شد: همه ارگان ها هدفشان خدمت بیشتر با بهترین کیفیت است. اما اگر هماهنگی و همکاری بین بخشی وجود نداشته باشد و هر نهادی جزیره ای کار کند در نهایت به هدف اصلی که همانا خدمت با کیفیت به مردم است دست پیدا نمی کنیم و زحمات و هزینه ها عقیم می ماند.
 
منصور کتانباف در پایان از زحمات مجموعه کارکنان خدمات شهری، اداره ارتباطات و امور بین الملل، ارگانهایی که در این مراسم حضور داشتند، اعضای شورای اسلامی شهر و اصحاب رسانه تشکر کرد.
 
در ادامه فتح اله حاجتی عضو شورای اسلامی اهواز در سخنانی خواستار هماهنگی بیشتر بین شهرداری و شرکت آبفای اهواز شد و گفت: یکی از درخواست های مکرر مردم مشکل فاضلاب است که این معضل در مناطق محروم بیشتر به چشم می خورد. علیرغم وجود مشکلات ساختاری در شبکه فاضلاب اهواز که عزم ملی را می طلبد، اما با هماهنگی و همکاری بین بخشی میان شهرداری و آبفا و بقیه ارگان ها بسیاری از مشکلات روزمره مردم برطرف می شود. بنابراین جلسات مکرر و هدفمند باید بین این دو ارگان انجام شود.
 
وی تاکید کرد: همه ی ما در یک کشتی نشسته ایم و بی تفاوتی در برابر معضلات در نهایت گریبان همه ی ما را خواهد گرفت.
 
حاجتی با تشکر از زحمات پرسنل خدوم خدمات شهری اذعان کرد: یکی از دغدغه های بنده از زمان ورود به شورای شهر، رسیدگی به امور رفاهی کارکنان زحمتکش شهرداری بویژه کارگران شریف حوزه خدمات شهری است. بنابراین به زودی با پیگیری های انجام شده و حمایت اعضای شورا و شهردار اهواز کلینیک تخصصی پزشکی با بهترین متخصصین و تجهیزات پزشکی در زمینه های مختلف راه اندازی و خدمات خود را به صورت رایگان به پرسنل شهرداری ارائه می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار