مدیرکل حج و زیارت خوزستان خبر داد:
مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: با کاهش هزینه روادید میزان مراجعات و ثبت نام افراد برای دریافت ویزای اربعین روند صعودی داشته است.
کد خبر: ۶۶۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 14 October 2018

ناصر حویزاوی اظهار کرد: امور صدور ویزای اربعین در حال انجام است و با کاهش هزینه روادید میزان مراجعات و ثبت نام افراد روند صعودی داشته است.

وی افزود: تاکنون ۳۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام و برای ۲۰ هزار نفر از آنها ویزا صادر شده است.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان تصریح کرد: به همه مردم توصیه می کنم که به کاروان های آزادبر هیچ اعتماد و اطمینانی نداشته باشند؛ در بین این کاروان ها صدور و ارائه ویزای جعلی و تقلبی مشاهده شده و حتی سال گذشته تعدادی از آنها در مرز دستگیر شدند.

حویزاوی با اشاره به اینکه سامانه سماح کاملا دولتی است، ادامه داد: این سایت برای انجام امور بیمه ای، درمانی، اعزام و کارگزاری زائران هزینه را دریافت می کند و بسیار قابل اطمینان است.

وی با اشاره به کاهش هزینه صدور روادید اربعین خبر داد: کسانی که پیش از این در سامانه ثبت نام کردند نیز از طریق همین سایت تفاوت قیمت زمان ثبت نام با قیمت فعلی برای آنها مسترد داده می شود.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان با اعلام این خبر که هزینه صدور روادید اربعین ۲۳۳ هزار و ۸۰۰ تومان است، بیان کرد: نیروهای سازمان حج و زیارت در گذرگاه های مرزی مستقر می شوند تا در صورت بروز مشکل نسبت به حل و رفع مشکلات احتمالی اقدام کنند.

حویزاوی در پایان گفت: از همه زائران حسینی تقاضا داریم که ثبت نام در سایت سماح را به روزهای پایانی ایام اربعین موکول نکنند؛ در حال حاضر ۴۸ ساعت بعد از ثبت نام کار صدور روادید انجام می شود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار