معاون رفاه اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:
معاون رفاه اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از اجرای "طرح اشتغال حمایتی" افراد تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی در استان خبر داد و گفت: دستگاه‌های مرتبط برای اجرای مناسب این طرح، لازم است افراد و کارجویان تحت پوشش خود را به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی كنند.
کد خبر: ۶۶۷۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷ 14 October 2018

سید حمید غفاری اظهار کرد: در روزهای گذشته نشست هم‌اندیشی و تخصصی اتاق فكر حوزه رفاه اجتماعی با موضوع "طرح اشتغال حمايتی" برگزار و در این زمینه مسایل لازم جهت همکاری بخش‌های مختلف استان مطرح شد.

وی با اشاره به اجرای "طرح اشتغال حمایتی" افراد تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی در استان، افزود: از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مشمولان طرح اشتغال حمایتی، 3 تا 6 ماه كارانه - از مبلغ 5 تا 7 میلیون ريال- به صورت ماهانه پرداخت می‌شود.

معاون رفاه اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: دستگاه‌های مرتبط برای اجرای مناسب این طرح، لازم است افراد و کارجویان تحت پوشش خود را به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی كنند.

غفاری خاطر نشان کرد: افراد جویای کار معرفی شده به بنگاه‌های اقتصادی تحت پوشش این طرح، پس از گذشت 6 ماه و دریافت كارانه، قادر خواهند بود مهارت‌های لازم را در فضای واقعی کسب‌وکار به دست آورند و به فعالیت‌های اقتصادی مستقل بپردازند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: اشتغال حمایتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار