استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: دشمنان ما داعش و تجزیه طلبان توطئه ای را در سر می پروراندند و شهادت محمد طاها آن را نقش بر آب کرد و آن هم این بود که آنها می‌خواستند بگویند ما به نیروهای نظامی حمله کردیم اما شهادت یک فرزند خردسال همه مکرها و نیرنگ هایشان را نقش بر آب کرد.
کد خبر: ۶۶۷۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 13 October 2018
غلامرضا شریعتی روز جمعه 20 مهرماه با حضور در روستای ازان بخش میمه از توابع شهرستان شاهین شهر اصفهان به دیدار خانواده محمدطاها اقدامی شهید 4 ساله حمله تروریستی 31 شهریورماه اهواز رفت و ضمن دلجویی از پدر و مادر او به مقام والای این شهید وطن ادای احترام کرد.
 
استاندار خوزستان در منزل شهید خردسال محمدطاها اقدامی با تسلیت به خانواده او گفت: در تشییع باشکوهی که در اهواز انجام شد حضور اقشار مختلف مردم بی‌نظیر بود و همراهی و همدردی مردم در آن تجلی پیدا کرد.
 
دکتر شریعتی افزود: دشمنان ما، داعش و تجزیه طلبان، توطئه‌ای را در سر می پروراندند و شهادت محمد طاها آن را نقش بر آب کرد و آن هم این بود که آنها می خواستند بگویند ما به نیروهای نظامی حمله کردیم اما شهادت یک کودک خردسال همه مکرها و نیرنگ هایشان را نقش بر آب کرد.
 
استاندار خوزستان یادآور شد: اگرچه شهادت محمدطاها برای ما و بویژه خانواده او سخت و دردناک هست اما این شهادت هم در راه عزت کشور و اسلام هست چرا که مکر دشمنان را از بین برد و موجب شد ایران اسلامی در سازمان ملل با حضور رئیس جمهور این جنایت در چشم جهانیان بر ملا کند. 
 
دکتر شریعتی خاطرنشان کرد: شهادت محمدطاها دشمنان کشور را در نزد مردم ایران و جهانیان منفور کرد و برای ما عزت و همبستگی ملی به ارمغان آورد.
 
استاندار شریعتی ادامه داد: نقشی که شهادت او ایفا کرد نقش بی‌نظیری بود و ددمنشی و توحش دشمنان را به دنیا نشان داد به نحوی که تمام مقامات بین المللی و حقوق بشری دنیا همدردی خود را با ما اعلام کردند و جنایتکاران این فاجعه جز خجلت و بی آبرویی چیزی عایدشان نشد.
 
استاندار خوزستان در پایان خطاب به پدر و مادر محمدطاها گفت: این موضوع برای شما افتخار بزرگی‌ست و امیدوارم خداوند به شما صبر عنایت کند و اجر دهد و روح او را در جوار ائمه هدی (ع) متعالی نماید و به شما توفیق خدمت و پاسداری از ایران اسلامی دهد.
 
بر اساس این گزارش در مراسم رژه نیروهای مسلح در 31 شهرویور ماه گذشته یک تیم تروریستی 5 نفره با هجوم به این مراسم به سوی شهروندان و نیروهای مسلح تیراندازی کردند و موجب شهادت و مجروح شدن ده‌ها نفر از مردم و نیروهای مسلح شدند و انتشار تصویر محمدطاها اقدامی شهید 4 ساله این جنایت ضدبشری موجب جریحه دارشدن احساسات مردم ایران و سراسر جهان شد.
 
همه 5 عضو این تیم تروریستی در حین ارتکاب جنایت با ایستادگی نیروهای مسلح به هلاکت رسیدند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار