شهردار خرمشهر خبر داد
شهردار خرمشهر گفت: خرمشهر امسال همانند سال‌های گذشته میزبان خیل عظیمی از زائران اربعین حسینی است و بر همین اساس شهرداری خرمشهر تمام تمهیدات خدماتی لازم را اندیشیده است.
کد خبر: ۶۶۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶ 13 October 2018

داود دارابی با اشاره به ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: خرمشهر امسال همانند سال‌های گذشته میزبان خیل عظیمی از زائران اربعین حسینی است و بر همین اساس تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی افزود: امسال با کمک شهرداری‌های معین و با محوریت شهرداری خرمشهر تمام امر خدمات‌رسانی مرز شلمچه به نحو‌احسن پوشش داده می‌شود.

شهردار خرمشهر گفت: ماشین‌آلات‌های مختلف چون بالابر، ماشین حمل زباله، آمبولانس، ماشین آتش‌نشانی و... در محل‌های مختلف شلمچه جانمایی شده و ماشین خدمت‌رسان دیگری نیز توسط شهرداری‌های معین به منطقه اعزام خواهد شد.

دارابی عنوان کرد: شهرداری‌های تهران، شیراز، آبادان، ماهشهر، مینوشهر و امیدیه با محوریت خرمشهر امر خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه را انجام می‌دهند.

وی اظهار کرد: موکب‌ها در مرز شلمچه در حال چیدمان هستند، تمام امکانات خدماتی و بهداشتی تامین شده و در این امر نقص و عیبی نداریم.

دارابی با اشاره به پارکینگ بزرگ مرز شلمچه، گفت: امسال پارکینگ مرز شلمچه سامان‌دهی شده است و مشکلات سال‌های قبل را در این رابطه نخواهیم داشت، چرا که در سال‌های گذشته زائران در هنگام بازگشت دچار سردرگمی می‌شدند، همچنین برای امنیت خودروهای زائران تمهیدات ویژه‌ای ایجاد شده است.

شهردار خرمشهر با تاکید بر اینکه ۲ هزار نیرو خدماتی در ایام اربعین در مرز شلمچه مستقر خواهند شد، گفت: امسال برای جابجایی زائران به پایانه حدود ۱۵۰ اتوبوس در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: همچنین برای تردد اتباع خارجی موکب و مسیر مشخصی نیز فراهم شده است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار