حیدری:
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به کسب 11 مدال توسط وزرشکاران استان تا پایان پنجمین روز از بازی های پاراآسیایی جاکارتا، گفت: تا این جای رقابت ها نسبت به دوره قبلی بازی های پاراآسیایی، در مدال آوری رشد 100 درصدی داشته ایم و این هدیه ای برای مردم خوزستان است.
کد خبر: ۶۶۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳ 12 October 2018

افشین حیدری درخصوص کسب 11 مدال توسط وزرشکاران استان تا پایان پنجمین روز از بازی های پاراآسیایی جاکارتا، اظهارکرد: تا این جای رقابت ها نسبت به دوره قبلی بازی های پاراآسیایی، در مدال آوری رشد 100 درصدی داشته ایم و این هدیه ای برای مردم خوزستان است وامیدوارم این اتفاقات خوب برای ورزش خوزستان تداوم داشته باشد.

وی بیان کرد: خوشحالم که با برنامه ریزی، هدف گذاری و حمایت هایی که صورت گرفت، تا این جای مسابقات پاراآسیایی به 11 مدال در ورزش های جانبازان و معلولان و همچنین کم بینایان و نابینایان دست پیدا کرده ایم که این نتیجه در تاریخ ورزش خوزستان کم سابقه است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که ورزش خوزستان در دو سال اخیر افتخارات بسیاری کسب کرده که بیشتراین عناوین برای اولین بار بوده اند، گفت: از جمله افتخاراتی که برای نخستین بار رقم خورده است، می توان به قهرمانی خوزستان در مسابقات مینی بسکتبال کشور، حضور چهار تیم در لیگ برتر فوتبال کشور و قهرمانی پتروشیمی در رقابت های بسکتبال باشگاه های آسیا اشاره کرد.

وی با تاکید بر این که به دنبال توسعه متوازن زیر ساخت ها با توجه به عناوین کسب شده در آسیا و جهان هستیم، افزود: ورزش خوزستان نیازمند زیر ساخت های بیشتری است که خدا را شکر تلاش و حمایت های استاندار خوزستان، وزارت ورزش و جوانان، مجمع نمایندگان استان و سازمان مدیرت و برنامه ریزی خوزستان در جهت توسعه زیرساخت های ورزش خوزستان بوده است.

حیدری با بیان این که خوزستان در بخش پتانسیل و استعداد از جمله استان های خاص کشور است، گفت: کسب رتبه برتر طی دو سال متوالی توسط اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در کشور، نشان از پتانسیل بالای ورزش خوزستان برای کسب موفقیت های بیشتر است.

وی توسعه ورزش همگانی را یکی دیگر از اهداف این اداره کل دانست و عنوان کرد: همزمان با ورزش قهرمانی برای بخش همگانی نیز برنامه ریزی کرده ایم تا با کمک شهرداری و سایر دستگاه ها، ورزش را در برنامه زندگی خوزستانی ها قرار دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان گفت: مدال های کسب شده تا این جای رقابت های پاراآسیایی هدیه ای به مردم خوب و نجیب خوزستان است و باید خدا را شکر کنیم که فرزندان این سرزمین توانسته اند، باعث شادی دل مردم خوزستان باشند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار