خطیب جمعه شادگان:
خطیب جمعه شادگان گفت: ارتباط خانواده با مدرسه باعث موفقیت و پیشرفت دانش آموزان می‌شود.
کد خبر: ۶۶۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ 12 October 2018

حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی درخطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شادگان که در محل مسجد حضرت امیر المومنین (ع) این شهر برگزار شد، با اشاره به ورود کاروان اهل بیت (ع) به شام اظهارکرد: دشمن هیچ کدام از اصول جنگ در اسلام را رعایت نکرد و با ناجوانمردی دست به اقداماتی همچون بستن آب، کشتن اطفال، ضرب و شتم زنان و به اسارت بردن آنان زد اما خطبه‌های آتشین امام سجاد(ع) و زینب کبری (ع) تمام برنامه‌های آنان را برهم زد.

وی در فراز دیگری از خطبه های خود با اشاره به ۲۳ مهرماه شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی عنوان کرد: وی پنجمین شهید محراب بود که به دست منافقین کوردل به شهادت رسید و جزء شخصیت‌های ممتاز علمی و معنوی است.

خطیب جمعه شادگان اضافه کرد: این شهید بزگوارهیچ گاه از خدمت‌رسانی به مردم، احساس خستگی نمی‌کرد و خدمت و تلاش برای مردم با بصیرت و فهیم ایران اسلامی را برای خود افتخاری بزرگ می‌دانست.

وی در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به ۲۴ مهرماه روز پیوند اولیاء و مربیان، ارتباط اولیاء و مربیان را از عوامل اصلی موفقیت خانواده در تربیت فرزندان دانست و تصریح کرد: حضور والدین در مدارس و ارتباط خانواده با مدرسه باعث پیشرفت تحصیلی دانش آموزان می‌شود، چرا که تعامل با مدرسه توسعه تعلیم و تربیت را به دنبال دارد.

حجت الاسلام شرفی مناسبت ۲۶ مهر ماه را روز تربیت بدنی عنوان کرد: توسعه نشاط اجتماعی به ویژه در بین جوانان نیازمند ترویج ورزش است.

خطیب جمعه شادگان درخاتمه گفت: همگانی کردن ورزش یکی از ضرورت های مهم در ایجاد جامعه ای سالم و با نشاط است و مردم باید نگاه جدی به فعالیت های ورزشی روزمره داشته باشند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار