نماینده مردم قزوین در مجلس:
نماینده مردم قزوین و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: خوزستان در مجلس ۱۸ نماینده دارد اگر بخواهند تصمیم مشترک بگیرند می توانند کوه را جابه جا کنند.
کد خبر: ۶۶۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷ 12 October 2018

روح اله بابایی صالح در نشست اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با مسئولان شهرستان آبادان در محل تالار الغدیر فرمانداری آبادان گفت: وجود مدیران غیربومی در شهرستان ها اثربخشی درستی در کاهش و یا رفع مشکلات آن شهرستان ندارد و مدیر تنها برای حفظ پستش زمان تصدی خود در آن شهرستان را طی می کند.

وی با تاکید بر اینکه آبادان متعلق به تمام ایران است، افزود: زمانی بهترین محصولات کشاورزی در آبادان تولید می شد اما مسائل مختلف دست به دست هم داد تا کشاورزی منطقه دچار آسیب شود، مدیریت استان خوزستان باید به فکر شهرستان های استان خود باشد.

بایایی صالح اظهار کرد: مدیران بومی به دلیل احساس تعلقی که به شهر خود دارند به طور حتم اقدامات موثری را در گره گشایی و رفع مشکلات شهرهای خود به انجام می رسانند اما فرد غیر بومی در شهری که به آن تعلق خاطری ندارد تنها کم کارهای موجود را اصلاح می کند و وقتی یاد گرفت که چه باید بکند آنگاه می رود و خدماتش را به شهر خود ارائه می دهد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیران بومی به طور قطع به فکر همشهریان خود خواهند بود، متاسفانه رابطه ها و باند بازی در کشور سبب شده تا شهرستان ها پیشرفت نکنند.

بابایی صالح گفت: آبادان ظرفیت های خوبی همچون منطقه آزاد اروند، پالایشگاه، پتروشیمی و برخی موارد دیگر دارد که می تواند در ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه اثر گذار باشند اما می بینیم که متاسفانه به دلیل همان رابطه ها سهم اندکی از اشتغال منطقه به بچه های بومی تعلق گرفته است و این جای تاسف فراوان دارد.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه جوانان آبادانی زیادی در دفاع از شرف و کیان مملکت شهید شدند، افزود: استان خوزستان ۱۸ نماینده دارد که اگر بخواهند می توانند کوه را جابجا کنند که نمونه آن را در عزل وزیر نیرو می توانیم شاهد باشیم.

وی اظهار کرد: مجمع نمایندگان خوزستان می توانند هر چه را که اراده کنند به دست آوردند اما این مهم با وحدت و در کنار هم بودنشان محقق می شود، استفاده از مدیران غیر بومی که هیچ تعلق خاطری ندارند سبب می شود تا بیش از ۸۰ درصد از امکانات و نیروهای استان زر خیز خوزستان هدر برود، مدیریت بحران استان خوزستان باید در این باره به فکر چاره باشد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: باید اعتبارات ملی برای اجرای پروژه های شهرستان آبادان اخذ شود و برای این مسئله همت و تلاش مجمع نمایندگان خوزستان را طلب می کند که باید برای آن فکری کنند.

بابایی صالح با بیان اینکه نظر همه مسئولان و نمایندگان مجلس نسبت به استان های جنگ زده به ویژه خوزستان مثبت است و قصد کمک به این استان را دارند، گفت: حذف رابطه پیمانکاری از پروژه های آبادان باید صورت گیرد، ما اطلاعات و اخبار مربوطه را در خصوص موارد مختلف به ویژه پروژه فاز ۲ پالایشگاه را دریافت کرده ایم و به طور حتم آن را در کمیسیون اجتماعی دنبال می کنیم تا گوشه ای از مشکلات آبادانی ها رفع شود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار