همزمان با هفته ملی کودک؛
تمبر پستی شهید طاها اقدامی( شهید کودک حادثه تروریستی 31 شهریور ماه اهواز) همزمان با پنجمین روز هفته ملی کودک در بیت نماینده ولی فقیه در استان خوزستان رو نمایی شد.
کد خبر: ۶۶۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱ 10 October 2018

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در آیین رونمایی از تمبر «محمدطاها اقدامی» شهید چهارساله حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز، همزمان با هفته ملی کودک گفت: تکریم و تجلیل از این شهید معصوم که شهادتش در نوع خود کم نظیر بوده یک اقدام ارزشمند است.

وی ادامه داد: در تاریخ 31 شهریور مردم برای تماشای رژه آمده بودند اما افرادی رذل آنها را به گلوله بستند و در این بین حتی به زن ها و بچه ها نیز رحم نکردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جریان تجزیه طلب و تکفیری حادثه تروریستی اهواز نمی تواند هیچ وقت به اهداف ننگین خود در استان دست پیدا کند،گفت:این حرکت کور در تاریخ ماندگار،و باعث آبروریزی بیش از پیش دنبال کنندگان تفکر تجزیه طلبی و تکفیری شد.

آیت‌الله موسوی جزایری همچنین با اشاره به اسناد و مدارک تاریخی موجود افزود:در دوره ضعف حکومت قاجار «شیخ خزعل» والی خوزستان بود، و به همین دلیل این استان هیچ وقت تجزیه نشده و همیشه جزو ایران بوده است.

امام جمعه اهواز اضافه کرد: مردم عرب و ولایتمدار خوزستان بارها نشان دادند که به ایرانی بودن خود افتخار می کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه مردم خوزستان مطالبات به حقی هم دارند، گفت: امیدواریم دولت خواسته های مردم خوزستان را محقق کند.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه هفته ملی کودک در خوزستان با محوریت شهید حادثه تروریستی رژه اهواز در حال برگزاری است، افزود: رونمایی از تمبر شهید چهارساله حادثه کور تروریستی رژه اهواز با مشارکت اداره کل پست استان خوزستان انجام شده است.

وحید کیانی ادامه داد: برنامه های هفته ملی کودک در 62 مرکز سیار روستایی و ثابت شهری به مدت یک هفته از 14 مهرآغاز شده و تا 20 مهرماه بچه های خوزستانی می توانند با حضور در مراکز کانون به فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی بپردازند.

وی افزود: خدمات فرهنگی به نقاط محروم خوزستان از جمله رسالت های این اداره کل است و در این زمینه کتابخانه های سیار روستایی با حضور در روستا ها و مناطق محروم حاشیه شهرها در حال خدمت رسانی به کودکان هستند.

کیانی همچنین با اشاره به رونمایی از دیوارنگاره «گذر قصه‌ها» همزمان با 17 مهر روز جهانی کودک، بیان کرد: مربیان و کارکنان کانون در خوزستان به کشف، تقویت و شکوفایی استعداد کودکان می پردازند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار