مدیر شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی خوزستان:
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی خوزستان (اهواز) گفت: همه امکانات لازم برای سوخت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی چذابه سازماندهی شده است.
کد خبر: ۶۶۶۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ 10 October 2018

نعمت الله نجفی روز گذشته در نشست ستاد استقبال از زائرین اربعین حسینی در محل سالن کنفرانس این شرکت در اهواز اظهار کرد: برنامه جامع سوخت‌رسانی (نفت، گاز و بنزین) و پذیرائی زائرین اربعین حسینی (ع) در پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز تدوین شده و طبق برنامه‌ زمانبندی شده سوخت مورد نیاز زوار تامین و ذخیره‌سازی می‌شود.

وی افزود: دو باب جایگاه سیار به صورت شبانه‌روزی در مرز چذابه مستقر می‌شود که یکی جایگاه بنزین و یکی نفت و گاز (گازوئیل) با ظرفیت ۵۲ هزار لیتر آماده توزیع سوخت مورد نیاز زائران خواهد بود.

نجفی تصریح کرد: در جایگاه‌های عرضه سوخت در مسیرهای پل زال بیدروبه – حسینیه – شوش دانیال – سید عباس –الهائی- تا مسیرهای فکه به چذابه و اهواز به سوسنگرد و بستان به اندازه کافی ذخیره سوخت پیش بینی شده و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

همه جایگاه‌های سوخت در مسیرهای منتهی به چذابه و شلمچه فعال است

سیداسد میرعالی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان (اهواز) نیز از آمادگی ارائه خدمات موردنیاز پذیرایی از زائرین اربعین حسینی (ع) خبر داد و گفت: مجتمع خدماتی رفاهی آموزش شهدای بسیج در اهواز با ۱۴۰ تختخواب آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی (ع) است.

وی از استقرار موکب و پذیرایی در منطقه چذابه و جنب جایگاه سیار سوخت‌رسانی خبر داد و خاطرنشان کرد: همه جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در همه مسیرهای منتهی به پایانه چذابه و شلمچه فعال و امکانات و سرویس‌های بهداشتی برای زائران فعال است.

میرعالی تصریح کرد: خدمات‌رسانی به زائراین حسینی از ۱۵ روز قبل اربعین تا برگشت آخرین زوار از کربلای معلا ادامه خواهد داشت و در صورت درخواست مسئولان و ستاد اربعین امکان تداوم خدمت رسانی وجود دارد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: اربعین ، جایگاه سوخت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار