یک مربی ووشو بانوان با بیان این‌که در حال حاضر مشکل مالی دغدغه اصلی ما محسوب می‌شود، گفت: همچنین از نظر امکاناتی با مشکل مواجه هستیم و در خواست من از مسوولان از جمله رییس هیات ووشو خوزستان این است که به بخش بانوان توجه بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۶۶۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰ 10 October 2018

نوشین کیانی‌پور در خصوص وضعیت ووشو بانوان در استان، اظهارکرد: در ووشو بانوان در بخش‌های مختلف از جمله اعزام‌ها‌ی‌مان با مشکل مالی مواجه‌ایم. همچنین زمانی‌که یک ورزشکار را به مرحله‌ای می‌رسانیم که باید شرایط بهتری را برای او فراهم کنیم تا رشد بیشتری داشته باشد، به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانیم ورزشکار را حمایت کنیم و همین باعث می‌شود ووشوکاری که ماه‌ها و سال‌ها برای او وقت گذاشته‌ایم، این رشته را رها کند و برود.

وی ادامه داد: برای آموزش یک ووشوکار زحمت بسیاری می‌کشیم و بعد چون هیات نمی‌تواند حمایت مالی لازم را از این ورزشکار داشته باشد، تمام زحمات ما هدر می‌رود. وقتی یک ورزشکار را به سطح آمادگی لازم می‌رسانیم باید یکسری انگیزه از جمله مالی به او تزریق شود تا با امید بیشتری به کار خود ادامه دهد ولی ما در ووشو بانوان به دلیل نداشتن پول، نمی‌توانیم این انگیزه را به ورزشکار تزریق کنیم.

این مربی ووشو بانوان خوزستان با بیان این‌که در حال حاضر مشکل مالی دغدغه اصلی ما محسوب می‌شود، عنوان کرد: خود من دو ورزشکار دارم که از نظر مالی بسیار ضعیف هستند و من تا جایی که توانسته‌ام با تامین حداقل هزینه‌ها، این دو نفر را برای این رشته حفظ کرده‌ام تا مبادا ووشو را رها کرده و بروند اما در نهایت باید یک فکر اساسی برای این مشکل شود.

وی تاکید کرد: زمانی که قرار است در مسابقات کشوری شرکت کنیم، هیات ووشو استان هیچ حمایتی از ما نمی‌کند، البته اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، آن هم با پیگیری‌های بسیاری که انجام می‌دهیم، مبلغی را برای اعزام به ما می‌دهد. به هر حال انتظار داریم هیات خوزستان به ووشو بانوان اهمیت بیشتری دهد، آن هم به بانوانی که همیشه در سطح کشور مطرح بوده‌اند و حرف برای گفتن داشتند.

کیانی‌پور عنوان کرد: همچنین در ووشو بانوان از نظر امکاناتی نیز با مشکل مواجه هستیم؛ زمانی در آکادمی ووشو اهواز تمرین می‌کردیم، این آکادمی در بیشتر روزهای سه ماه تابستان فاقد سیستم سرمایشی بود، ضمن این‌که بسیار کثیف بود و شرایط لازم برای تمرین را نداشت و به همین دلیل مجبور شدیم سالن تمرین‌مان را تغییر دهیم. به نظر من سالنی که به نام آکادمی ووشو است ولی هیچ مزیتی برای یک ورزشکار ندارد و نمی‌تواند به راحتی در آن تمرین کند، به درد نمی‌خورد.

وی گفت: انتظار ما از مسوولان از جمله رییس هیات ووشو خوزستان این است که ووشو بانوان را دریابند و نگاه ویژه‌ و توجه بیشتری به این بخش داشته باشند و با کمک به موقع، مانع از هدر رفتن تلاش مربیان و انگیزه ورزشکاران شوند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: ووشو بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار