استاندار:
استاندار خوزستان گفت: معاون اول رییس جمهور به زودی سفری به خوزستان خواهد داشت که در این سفر پروژه‌های بزرگی در استان از جمله ورزشگاه 35 هزار نفری فولاد آرنا به افتتاح می‌رسد.
کد خبر: ۶۶۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ 09 October 2018

غلامرضا شریعتی در بازدید از ورزشگاه فولاد آرنا، اظهارکرد: به زودی آقای جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور سفری به استان خوزستان خواهد داشت که در این سفر پروژه‌های بزرگی در خوزستان از جمله ورزشگاه 35 هزار نفری فولاد آرنا به افتتاح خواهند رسید.

وی با بیان این‌که این ورزشگاه با کیفیت بوده و با امکانات بسیار عالی تجهیز شده است و ان‌شاءالله این ورزشگاه مبارک صنعت فولاد، باشگاه فولاد و مردم خوزستان باشد، گفت: و ان‌شاءالله ورزشگاه فولاد آرنا منشا شادی، آسایش و آرامش مردم خوزستان و اهواز باشد.

استاندار خوزستان خاطرنشان‌کرد: تمام خوزستانی‌های طرفدار تیم‌های استان هستند و از این‌که شرایط این‌چنینی برای تیم مورد علاقه‌شان ایجاد می‌شود، خوشحال می‌شوند. فکر می‌کنم این ورزشگاه جزو ورزشگاه‌های کم‌نظیر کشور باشد و می‌تواند در AFC درجه A را دریافت کند و جزو ورزشگاه‌هایی باشد که مسابقات بین‌المللی سطح بالا نیز در آن برگزار شود.

وی با بیان این‌که توصیه ما به نگهداری خوب این ورزشگاه است، گفت: فولاد آرنا، کار کم‌نظیر و آماده شدن آن باعث خوشحالی ما است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار