با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اولین جلسه ستاد اربعین حسینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در محل این اداره کل برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۵۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ 09 October 2018

نخستین جلسه ستاد اربعین حسینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با حضور محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و معاونان این اداره کل در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

از جمله برنامه‌هایی که در این جلسه به آن اشاره شد می‌توان به برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی از جمله برگزاری تئاترهای خیابانی با محوریت ولایت، تلاوت قرآن کریم، دفاع مقدس، تعزیه‌های حسینی، نمایشگاه‌های نقاشی و خوشنویسی، برگزاری شب شعر در موکب‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حضور هنرمندان و اصحاب رسانه استان جهت پوشش خبری و تهیه گزارش از مواکب در مرزهای استان خوزستان اشاره کرد.

همچنین در پایان این جلسه حجت‌الاسلام مهدی عزیزی به عنوان دبیر ستاد اربعین حسینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان معرفی شد.

در این جلسه مقرر شد فراخوانی برای زائرین اربعین حسینی تحت عنوان "حب الحسین یجمعنا" برنامه‌ریزی شود که در آن از آثار برگزیده زائرین در قالب عکس، کلیپ (توسط تلفن همراه) و طراحی پوستر تقدیر شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار