قائم مقام معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان:
یدالله مهرعلیزاده با بیان این‌که از سازمان امور مالیاتی استان درخواست دارم تا تغییری در فرآیندهای کاری خود به وجود بیاورند، افزود: متاسفانه شرایطی در سازمان امور مالیاتی وجود دارد که اجازه تحرک به آن‌ها داده نمی‌شود.
کد خبر: ۶۶۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ 07 October 2018

یدالله مهرعلیزاده در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که شامگاه 14 مهرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: زمانی که نظام جامع مالیاتی اجرایی شد، یکی از استان‌هایی که ضعیف‌ترین عملکرد را در کشور داشت، به دلیل بروکراسی‌های اداری بود.

به گزارش"تابناک" وی با بیان این‌که از سازمان امور مالیاتی استان درخواست دارم تا تغییری در فرآیندهای کاری خود به وجود بیاورند، افزود: متاسفانه شرایطی در سازمان امور مالیاتی وجود دارد که اجازه تحرک به آن‌ها داده نمی‌شود.

قائم مقام معاون هماهنگی امور اقتصادی و‌ توسعه منابع استانداری خوزستان تصریح کرد: در خوزستان تلاش شود تا حداقل مانند استان‌هایی که توانسته‌اند شاخص‌های نظام جامع مالیاتی خود را به یک تراز مطلوب برسانند، عمل شود.

مهرعلیزاده ادامه داد: بر اساس شاخص‌های کلیدی که در استان وجود دارد، در حال رصد فعالیت‌های سازمان امور مالیاتی استان هستیم اما این شاخص‌ها نیاز به بهبود دارند و در این زمینه باید تلاش شود تا شرایط در این بخش بهتر از شرایط کنونی شود.

وی عنوان کرد: شاهد بروکراسی‌های فراوانی در سازمان امور مالیاتی استان هستیم که می‌توان با اندکی مدیریت و تغییر فرآیندها این بروکراسی‌ها را کاهش داد. نظام جامع مالیاتی پیاده‌سازی شد تا چنین مشکلاتی از بین برود اما شرایط بدتر شده است.

قائم مقام معاون هماهنگی امور اقتصادی و‌ توسعه منابع استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: در سازمان امور مالیاتی استان مجموعه‌ای در حال تلاش هستند و کار می‌کنند اما نمود آن‌ها در افکار عمومی مناسب نیست زیرا اکثر مراجعین به این سازمان ناراضی هستند و باید برای این مساله فکری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار