فرمانده انتظامی استان فارس گفت:فرمانده انتظامی استان فارس نیز در تشریح برنامه‌های هفته ناجا به کاهش 2 درصدی انواع جرائم در فارس اشاره کرد و گفت: بررسی شاخص‌های امنیت در فارس نشان دهنده بالا بودن شاخص احساس امنیت است به طوری که این شاخص در فارس 90 درصد اعلام شده است.
کد خبر: ۶۶۴۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ 06 October 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: اسماعیل تبادار صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی اظهارداشت: در حال حاضر استان فارس به عنوان یکی از استان‌های امن در کشور مطرح است و با تلاش نیروهای انتظامی این استان برای اخلالگران ناامن شده است.

وی خطاب به نیروهای پلیس گفت: از آنجایی که پلیس نماد امنیت است همواره باید بکوشند شاخصه‌های امنیت جامعه را افزایش دهند.

استاندار فارس از مردم استان خواست همکاری و حمایت بیشتری از نیروهای پلیس داشته باشند تا این نیروها برای ارتقا امنیت تلاش دوچندانی کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس نیز در تشریح برنامه‌های هفته ناجا به کاهش 2 درصدی انواع جرائم در فارس اشاره کرد و گفت: بررسی شاخص‌های امنیت در فارس نشان دهنده بالا بودن شاخص احساس امنیت است به طوری که این شاخص در فارس 90 درصد اعلام شده است.

سردار احمدعلی گودرزی با بیان اینکه 71درصد سرقت مسلحانه، 49 درصد گروگانگیری، 54 درصد تجاوز به عنف و20 درصد در زمینه وقوع قتل در یکسال گذشته آمارها کاهش یافته است افزود: تمام اقدامات انجام شده از سوی پلیس در راستای ارتقاء و حفظ امنیت شهروندان بوده و همواره تلاش داریم این خدمات مضاعف شود و رضایتمندی شهروندان افزایش یابد.

گودرزی با بیان اینکه کشف جرائم مختلف در استان فارس 31 درصد رشد را نشان می‌دهد، گفت: فارس به لحاظ تعداد کل جرائم در رتبه دهم و به لحاظ وقوع جرائم در رتبه هفدهم بین استان‌ها قرار دارد.

برچسب ها: کاهش ، جرم ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار