معاون فرمانداری یزد تأکید کرد:
معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي فرمانداري یزد، گفت: حفظ توانمندي جانبازان با استفاده از ورزش زمینه ساز جلوگیری از آسيبهاي رواني این قشر است.
کد خبر: ۶۶۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ 06 October 2018

«محمدعلی جعفری» در جلسه شوراي عالي انقلاب فرهنگي که با عنوان «سياست‌ها، راهبردها، وظايف و ضوابط اجرايي ترويج فرهنگ حضور،توانمندي و افتخارآفريني جانبازان و معلولان از طريق ورزش» برگزار شد، با تاكيد بر ضرورت امر ورزش براي تمام اقشار جامعه، اظهار کرد: با توجه به ظرفيت و توانمندي ادارات پرداختن جدی به مباحث ورزش و توانمندي جانبازان و معلولان در دستور کار فرمانداری یزد قرار می‌گیرد.

وی ورزش براي جانبازان و معلولان را ضرورت دانست و افزود: حفظ توانمندي جانبازان با استفاده از ورزش زمینه ساز جلوگیری از آسيبهاي رواني این قشر است.

معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي فرمانداري یزد در ادامه از اداره ورزش و جوانان شهرستان خواست: با تهيه و ارسال ساعت كار كليه اماكن ورزشي با ساعت‌هاي مشخص شده براي حضور جانبازان و معلولين تا پايان سال جاري به اداره بهزيستي و اداره بنياد شهيد و امورايثارگران شهرستان در روند برخورداري اين عزيزان از تجهيزات ورزشي تسريع نمايد.

جعفری همچنين از اداره بنياد شهيد و امور ايثارگران خواست تا مكاتبه در خصوص ارائه تسهيلات براي تامين وسايل نقليه مناسب براي امكان حضور جانبازان تحت پوشش در برنامه هاي ورزشي را در دستور كار خود قرار دهد و اداره تعاون،كار و رفاه اجتماعي شهرستان با همكاري اداره ورزش و جوانان شهرستان ليستي از اماكن توليدي كه خاص معلولين مي باشند براي برنامه ريزي جهت امكان ارائه خدمات ورزشي به آنان تهيه و اطلاع رساني کنند.

این مقام مسئول همچنين شهرداريها را مأمور كرد تا اقدام لازم جهت مناسب سازي تجهيزات ورزشي همگاني نصب شده در بوستانهاي شهري براي استفاده معلولين و جانبازان را انجام دهند.

معاون فرمانداری یزد در پايان خطاب به مسئولان تمام دستگاه هاي اجرايي شهرستان تأکید کرد: كليه ادارات شهرستان يزد ظرفيت و سانس‌هاي ورزشي خود را براي استفاده معلولين و جانبازان به اداره ورزش و جوانان شهرستان اعلام کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار