رئیس شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی مسجدسلیمان از کشف یک انبار مملو از کالای احتکار شده در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ 05 October 2018

حیدر چراغی اظهار کرد: در گشت مشترک این اداره با نیروی انتظامی و اداره صمت، انباری مملو از کالاهای احتکار شده کشف شد.

وی گفت: بنا به کارشناسی به عمل آمده ارزش ریالی کالاهای موجود در انبار که شامل برنج، روغن، انواع حبوبات قند و شکر، چای، پوشک نوزاد و ...بوده اند، بالغ بر یکصد و پنجاه میلیون تومان است.

چراغی اظهار کرد: طی روزهای آینده کالاهای کشف شده با هماهنگی اداره صنعت، معدن و تجارت در سطح شهرستان مسجدسلیمان در فروشگاههای بزرگ و تعاونیهای مصرف به قیمت مصوب توزیع و به فروش می رسند.

وی تصریح کرد: مطابق قانون و وفق مقررات موضوع پرونده مذکور به صورت فوق العاده مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و در فرجه قانونی نیز دادنامه صادر خواهد شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی مسجدسلیمان گفت: با همت نیروی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از خرداد ماه سال جاری تاکنون پنج انبار مظنون به احتکار کشف شده که سه انبار با توجه به بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان اداره صنعت معدن و تجارت، اسامی کالاهای آنها در سامانه جامع انبار سازمان صنعت معدن و تجارت ثبت شده و یک فقره نیز در دست بررسی است لیکن در خصوص انبار کشف شده اخیر علاوه بر اینکه کالاها و انبار در سامانه ثبت نشده متهم نیز فاقد پروانه کسب است.

وی اظهار کرد: انبار مورد نظر فعلا پلمب گردیده و پس از بررسی کارشناسان اداره صنعت و معدن در خصوص آن بخش از کالاها که ضرورت آنها توسط مراجع ذیصلاح اعلام شده مطابق تخلف احتکار و در خصوص سایر کالاها برابر مجازت اختفا و امتنا از عرضه کالا برخورد تعزیراتی به عمل خواهد آمد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار