سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: عده ای امروز من را دلال خطاب کردند و باید ثابت کنند که من دلال هستم.
کد خبر: ۶۶۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸ 04 October 2018

داریوش یزدی در نشست خبری بعد از بازی با نفت آبادان در جام حذفی فوتبال، اظهارکرد: به نفت آبادان تبریک می گویم که به مرحله بعدی صعود کرد. ما از باخت متاثر هستم. به نظر من نباید درخصوص مسایل فنی این بازی صحبت کرد و باید درباره مسایلی که در فوتبال رخ می دهد و هیچ کسی بر آن نظارت نمی کند و کسی هم پاسخگو نیست، صحبت کنیم.

وی ادامه داد: از روزی که سرمربی تیم شدم، عده ای هستند که خودشان را منتسب به تیم می دانند و متاسفانه از روز اول برای کار ما چالش درست کرده اند. همین ها امروز من را دلال خطاب کردند و باید ثابت کنند که من دلال هستم. آن هم داریوش یزدی که در این فوتبال با صداقت کار کرده و اجازه نداده است که کسی به کارش ورود کند. اگر آن ها ثابت کردند که من دلال هستم، برای همیه از فوتبال می روم و اگر ثابت نکردند، باید تا آخر پای حرف شان بایستند و من هم تا آخر دنبال این موضوع هستم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: همچنین به گوش من رسیده است که یکسری از دوستان ما که بیکار هستند، از روز اول به این عده خوراک می دهند و باتوجه به این که تیم ندارند هزینه می کنند تا تیم بگیرند که این تیم هم می تواند استقلال خوزستان باشد ولی این کار به چه قیمتی است؟ بررسی حساب ها کار سختی نیست. حساب من و آن کسانی که من را دلال خطاب می کنند چک کنند تا مشخص شود دلال چه کسی است. شب گذشته به سرپرست، کادر فنی و بازیکنان ما توهین کردند و ما باید با چه تمرکزی وارد بازی شویم. هر زمان در اهواز بازی داریم این کار را می کنند. ما خیلی مقاومت می کنیم ولی بایکنان ما جوان هستند و تمرکز خود را از دست می دهد.

وی افزود: موضوع بعدی این است که برای این بازی حساس و داربی، داوری را انتخاب می کنند که تاکنون سوت نزده است و متولد اندیشمک و منتسب به شهری است که مدیرعامل نفت آبادان هم از آن شهر است و مگر می شود، من این موضوع را بدانم ولی فدراسیون نداند؟ آیا داربی یک داور باتجربه را نمی طلبید؟

یزدی گفت: ما 2 بر صغر از حریف پیش افتادیم و بازی یک طرفه و تاکتیکی از سوی ما دنبال می شد ولی آن پنالتی، آب سردی روی نفرات ما بود و داور بازی این پنالتی بازی را از چنگ ما در آورد. بعد هم که باید یک ضربه پنالتی به سود ما اعلام می شد که داور آن را نگرفت و از آن گذشت. بارها شنیده اید که گفته می شود کرار بازیکنی است که داور را فریب می دهد که امروز هم دارو را فریب داد، البته من معتقدم که داور این بار فریب نخورد و چیز دیگری است که اگر آن چه ما فکر می کنیم، درست باشد باید فاتحه این فوتبال را خواند.

وی بیان کرد: داریوش یزدی تا آخرین دقیقه ای که در فوتبال است، دنبال اجرای عدالت و صداقت است و هر کسی می تواند خلاف این را ثابت کند، جلو بیاید. من می گویم استقلال خوزستان هوادار آن چنانی ندارد و یک عده انگشت شمار هوادار دارد که از روز اول برای من مربی چالش درست می کنند. دوستان در سال های گذشته با این عده سازش نادرست داشتند و همین باعث شده که این عده متوقع شوند و خود را مالک تیم بدانند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تحقیق کنید که این ها چه بلایی را سر تیم می آورند. درآمد این عده از بازیکنان و مربیان هم بیشتر است. امیدوارم این اتفاقات در فوتبال کم شود. این موضعو به یک عزم ملی نیاز دارد و همه باید کمک کنند تا پاکسازی شود.

وی عنوان کرد: از این باخت ناراحتم ولی خیلی برای جام حذفی برنامه نداشتیم و می خواستیم به بازیکنانی که در لیگ کمتر فرصت بازی رسیده بود، بازی دهیم. باید روی لیگ تمرکز کنیم و امیدوارم که بتوانیم جبران کنیم. تیم های داریوش یزدی هیچ وقت در طول یک فصل، در دو بازی، 11 گل دریافت نگرده بودند که این علت های مختلفی دارد و یک بخش آن بیرونی است که به آن نیز اشاره کردم، بخش هم به ما بر می گردد که دنبال رفع آن هستیم. هر چند داور ضعیف و قضاوت یک جانبه داشت ولی باید توانایی مقابله با حریف و داور را داشته باشیم و باید روی این بخش کار کنیم.

یزدی در پاسخ به این سوال که منظور شما از مربیان بیکار ویسی و پورموسوی است؟ گفت: اگر شما می دانید این آقایان هستند و می توانید ثابت کنید که بگویید. برای ما که هنوز جای ابهام دارد و در حال رصد هستیم. مربیان زیادی در ایران بیکار هستند و این دو مربی هم می توانند جزو آن خیلی ها باشند، نه این که حتما خود این دو مربی باشند. باشگاه ما به یک چیزهایی رسیده است ولی هنوز اکمل نشده است. فکر می کنم شما چیزهایی می دانید و اگر اطلاعاتی دارید بگویید تا شما را به کمیته امنیت باشگاه معرفی کنم و کدهایی به ما بدهید.

یزدی در پایان عنوان کرد: تمرین شب گذشته ما به دلیل درگیری فیزیکی این عده با سرپرست تیم، نیمه تمام ماند. این درگیری تمرکز تیم و بازیکنان ما را برهم زد. هر چه فکر می کنم جز همین چیزهایی که به آن اشاره کردم، چیز دیگری به عقلم نمی رسد و قطعا بخش زیادی از باخت ما فنی نبود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: داریوش یزدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار