فرمانده ‌انتظامی خورستان گفت: ماموران پس از تلاش‌های مستمر یک باند سرقت مسلحانه که با پوشش مامور اقدام به سرقت می‌کردند را شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.
کد خبر: ۶۶۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ 03 October 2018

فرمانده ‌انتظامی خورستان گفت: ماموران پس از تلاش‌های مستمر یک باند سرقت مسلحانه که با پوشش مامور اقدام به سرقت می‌کردند را شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت:درتاریخ 14 شهریور امسال درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر کشف جسد مردی در حومه شهرستان اندیمشک دستورات ویژه جهت شناسایی هویت متوفی وبررسی علت مرگ به پلیس آگاهی شهرستان ابلاغ شد.

وی افزود: دربررسی اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد متوفی راننده یک دستگاه تریلر است که بوسیله سلاح گرم به قتل رسیده و یک دستگاه تریلر به همراه محموله آن از متوفی مورد سرقت واقع شده است.

فرمانده ‌انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه از همان لحظات اولیه راه کارهای عملیاتی جهت دستگیری سارق یا سارقان به تیمهای ویژه آگاهی ابلاغ شد، بیان کرد:ماموران پس از تلاش‌های مستمر یک باند سرقت مسلحانه که با پوشش مامور اقدام به سرقت می‌کردند را شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی عنوان کرد: پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی وبکارگیری روش‌های نوین کشف جرم، سرکرده باند به هویت (م - ت) را در استان همجوار شناسایی و پس از کسب نیابت قضایی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار عباس‌زاده با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به قتل راننده وسرقت تریلر به همراه محموله آن با همکاری 6 نفر از همدستانش اعتراف کرد، تصریح کرد: یک قبضه سلاح کمری که در سرقت و قتل از آن استفاده شده بود از محل اختفاء متهم کشف و و ضبط شد.

وی در ادامه عنوان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات پلیس خودرو تریلر به همراه محموله در شهرستان دزفول کشف و در عملیات‌های ضربتی همدستان متهم در شهرستان اندیمشک شناسایی و دستگیر شدند.

سردار عباس‌زاده افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضایی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار