دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی محیط زیست دزفول از ارسال ٢٧٥ اثر از ١٣١ هنرمندان داخلی و خارجی به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۶۶۲۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲ 09 October 2018

نادر سعادتی‌فرد گفت: جشنواره بین‌المللی محیط زیست دزفول با حضور هنرمندان خارجی از ١٥ کشور ارمنستان، آلمان، ترکیه، آمریکا، هلند، پرتغال، کره جنوبی، مراکش، بنگلادش، سنگاپور، بلژیک، مکزیک، بلغارستان، امارات متحده عربی و کوزوو برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: حدود ٧٠ درصد از شرکت‌کنندگان در این جشنواره خانم هستند و تعداد هنرمندان ایرانی شرکت‌کننده ٩٦ نفر با ٢١٧ اثر و تعداد هنرمندان خارجی شرکت‌کننده در این جشنواره ٣٥ نفر با ٥٨ اثر است که جمعاً ٢٧٥ اثر از ١٣٩ شرکت‌کننده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

سعادتی‌فرد افزود: مرحله اول بازبینی آثار ٢٢ مرداد ٩٧ بر اساس تصاویر ارسالی آثار صورت گرفت که از ٩٦ هنرمند ایرانی در مرحله اول داوری آثار ٧٤ نفر پذیرفته و به مرحله دوم داوری بر اساس اصل آثار است راه یافتند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول با اشاره به دوم داوری و انتخاب آثار جهت شرکت در این جشنواره که با حضور هفت داور برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: از جمله داوران جشنواره بین‌المللی محیط زیست دزفول می‌توان به عبدالرضا رابطی، سید نظام‌الدین امامی‌فر، حمید نورآبادی، رضا چراغ‌چشم، امین بختیاری، آذرنوش گیلانی و سیدحسین فدایی کارشناس امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اشاره کرد.

او ادامه داد: دبیر این جشنواره محمد جوروند (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان) است که طی حکمی از طرف دبیر جشنواره به عنوان دبیر اجرایی و عبدالرضا رابطی به عنوان دبیر هنری این جشنواره منصوب شدند.

سعادتی‌فرد گفت: جشنواره بین المللی محیط زیست دزفول از شش تا ١٦ آذر 97 در شهرستان دزفول برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار