مدیرعامل باشگاه نفت آبادان با طرح این سوال که آیا فدراسیون و کمیته داوران حاضر است بابت حقی که با اشتباهات بسیار داوران از تیم نفت ضایع شده، از مردم آبادان عذرخواهی کند؟ گفت: چرا ما باید تاوان کم‌تجربگی و قضاوت‌های پر اشتباه داوران را بدهیم؟ بهتر است فدراسیون هر چه سریعتر به وضعیت داوری سرو سامان دهد.
کد خبر: ۶۶۲۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 06 October 2018

علی عیسی‌زاده در خصوص قضاوت‌‌های اخیر داوران در دیدارهای این تیم به ویژه بازی با پیکان تهران که منجر به اعتراض هواداران و نیمه‌تمام ماندن این دیدار شد، اظهارکرد: ما حرکت هواداران را تایید نمی‌کنیم و حتی طی بیانیه‌ای بابت پیش آمدن آن حواشی در بازی نفت آبادان و پیکان عذرخواهی کردیم ولی باید بگویم که آبادانی‌ها همیشه نشان داده‌اند که فوتبال را خوب بلدند و همیشه از نفت به خوبی حمایت کرده‌اند اما در این دیدار داور به گونه‌ای قضاوت داشت که واقعا کنترل هواداران بسیار سخت شد و آن‌ها به شدت نسبت به قضاوت پر اشتباه داور معترض شدند.

وی ادامه داد: همه دیدند و کارشناسان نیز تایید کردند که در این دیدار، داور سه پنالتی را به سود نفت آبادان اعلام نکرد و سوال من این است که چه کسی پاسخگوی مردم آبادان و باشگاه نفت‌ است و چرا ما باید تاوان کم‌تجربگی و قضاوت‌های پر اشتباه داوران را بدهیم و آیا فدراسیون فوتبال و آقای اصفهانیان حاضر هستند بابت اشتباهات داوری از مردم خوزستان و آبادان عذرخواهی کنند؟

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان گفت: چرا باید با این داوری‌ها حق نفت آبادان ضایع شود؟ به ما می‌گویند برای ساماندهی هواداران باید کار فرهنگی انجام شود که ما نیز در این راستا تلاش‌های بسیار خوبی داشته‌ایم اما بهتر است خود فدراسیون نیز وارد کار شود و به جای این‌که سالی 300، 400 میلیون تومان ما را جریمه کند، همین پول را به باشگاه‌ها بدهد تا آن‌ها در راستای فرهنگسازی بهتر هواداران اقدامات جدی‌تری داشته باشند.

وی عنوان کرد: فدراسیون نباید تنها باشگاه‌ها را مقصر بداند و بهتر است خود آن‌ها نیز کار کارشناسی انجام دهند تا به صورت اساسی این مشکل حل شود و بهتر است هر چه سریعتر به وضعیت داوری سرو سامان دهد تا بیشتر از این باشگاه‌ها را از تیم‌داری دلسرد نکند. برای برگزاری یک بازی، باشگاه‌ها هزینه‌های بسیاری را متحمل می‌شوند ولی بعد با یک اشتباه داور، همه تلاش‌ها از بین می‌رود و حق باشگاهی مثل نفت آبادان به راحتی ضایع می‌شود، بعد هم که تنها ما را مقصر می دانند.

عیسی‌زاده گفت: امنیت یک بازی با نیروی انتظامی و فدراسیون نیز مسوول برگزاری مسابقات است و باشگاه‌ها هیچ دخل و تصرفی در این مهم ندارند ولی نمی‌دانم چرا وقتی اتفاقی می افتد، ما مقصر می‌شویم و خود فدراسیون مبرا می‌شود!

وی خاطرنشان‌کرد: مردم آبادان عرق و علاقه خود به فوتبال را نشان داده‌اند و همیشه جزو هواداران خونگرم و با فرهنگ این فوتبال بوده‌اند و این‌که در یک بازی اتفاقی می‌افتد که بخواهند تنها هواداران آبادانی را مقصر جلوه دهند، اقدام درستی نیست. ما انتظار داریم فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشد و چشم خود را روی حقایق نبندند و عنوان کنند که داوری‌های بد و پر اشتباه نیز در رقم خوردن چنین اتفاقاتی تاثیرگذار بوده است و حداقل از این هوادار عذرخواهی کند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار