استاندار کرمانشاه گفت:مقام عالي استان تصريح كرد: همه دستگاه ها خود را متولی امر اشتغال بدانند زيرا اين موضوع تنها اختصاص به يك يا چند دستگاه ندارد زيرا اشتغال اولویت اول استان است و از عملکرد اکثر مدیران رضایت نداریم.
کد خبر: ۶۶۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 01 October 2018

 

به گزارش خبرنگار تابناک،مهندس هوشنگ بازوند در كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان اظهار داشت: از بانک توسعه تعاون بخاطر وابستگی اش به وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی انتظار میرود نقش پررنگ تری در تسهیلات اشتغالزایی داشته باشد.

وي خاطر نشان کرد:گزارش مستمر عملکرد بانک‌های استان را هر هفته برای مدیران عامل بانکها در کشور ارسال میکنیم تا با مدیرانی که کوتاهی میکنند برخورد کنند.

استاندار كرمانشاه ادامه داد: باتوجه به وضعیت ویژه ای که بخاطر زلزله در استان پیش آمده است، از مدیران حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری توقع داریم که دوبرابر گذشته کار کنند تا استان از قافله توسعه عقب نماند‌.

 بازوند گفت: حوزه ورزش، فرصت های شغلی زیادی می تواند ایجاد کند اما اداره کل ورزش و جوانان در این عرصه اصلا عملکرد خوبی نداشته است.

وي تاكيد كرد: ادارات کل ورزش و جوانان، امور عشایری و حمل و نقل و پایانه ها اگر تا پایان هفته آینده، شرایط پرداخت تسهیلات لازم را به متقاضیان اشتغال در حوزه کاری خود فراهم‌نکنند، سهمیه آنها را حذف و برای عزل مدیران آنها نیز اقدام میکنم.

استاندار كرمانشاه اظهار داشت: چشم جوانان بیکار کرمانشاهی سال هاست به عملکرد مدیران دوخته شده اس لذا باید همه تلاش کنیم و دوبرابر کار کنیم تا به این انتظار تاریخی پایان دهيم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار