/هفته هشتم فصل هجدهم لیگ برتر فوتبال/
در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم‌های نفت‌مسجدسلیمان،استقلال خوزستان، نفت آبادان و فولاد به مصاف حریفان خود می‌روند.
کد خبر: ۶۶۰۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲ 27 September 2018

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور از امروز به مدت سه روز برگزار می‌شود که در روز نخست آن، نفت‌مسجدسلیمان میزبان سپاهان است، در روز دوم نیز اسقلال خوزستان و نفت آبادان به ترتیب میهمان تراکتورسازی و ذوب آهن هستند و در روز پایانی هم فولاد از ماشین‌سازی تبریز پذیرایی می‌‌کند.

نفت‌مسجدسلیمان – سپاهان

در حالی‌که هفته گذشته بالاخره طلسم گل نزدن نفتی‌ها در فصل جاری لیگ برتر شکسته شد و توانستند در مصاف با سایپا به گل برسند اما از این دیدار دست خالی به مسجدسلیمان برگشتند تا همچنان یکی از سه تیم بدون برد لیگ هجدهم باشند؛ نفت‌مسجدسلیمان به همراه تیم‌های نفت‌آبادان و سپیدرود رشت تیم‌هایی هستند که تاکنون طعم برد را نچشیده‌اند.

شاگردن مرزبان این هفته نیز در مصاف با سپاهان که امسال رویای قهرمانی را در سر دارد و با تیم پرمهره و قدرتمندی پا به لیگ برتر گذاشته است، کار سختی برای ثبت اولین برد دارند، هرچند فوتبال بازی لحظه‌هاست و شاید نفتی‌ها بتوانند با بهره‌ بردن از موقعیت‌های خود، اولین پیروزی‌شان را جشن بگیرند.

نفتی‌ها که از نظر مهره و دیگر شرایط با تیم سپاهان که امسال نیز همچون فصل‌های گذشته به خوبی هزینه کرده است، قابل قیاس نیستند برای این دیدار میلاد میداوودی و عباس عسکری، دو بازیکن تاثیرگذار خود را هم ندارند تا با شرایطی سخت‌تر از قبل در لیگ حضور پیدا کنند.

نفت‌مسجدسلیمان از ساعت 20:30 امروز در دیداری خانگی میزبان شاگردان امیر قلعه‌نویی هستند.

تراکتورسازی – استقلال خوزستان

استقلالی‌ها که امسال با یک تیم متحول شده، توانسته‌اند بیشتر از حد انتظار ظاهر شوند و اکنون با 9 امتیاز، بالاتر از تیم‌هایی همچون استقلال تهران، پارس جنوبی، فولاد، نفت آبادان و ذوب آهن قرار دارند، در این هفته به دنبال تداوم موفقیت و اثبات بیشتر خود به فوتبال ایران هستند.

شاگردان یزدی این هفته باید رو در روی تراکتورسازی قرار بگیرند که با یک امتیاز بیشتر در یک رده بالاتر از آن‌ها قرار دارند و به نوعی این دیدار برای آن‌ها شش امتیازی نیز محسوب می‌شود. استقلال خوزستان بازی آسانی در تبریز برابر تیم پرطرفدار تراکتورسازی نخواهد داشت ولی باتوجه به روحیه و انگیزه خوب این روزهای آبی‌های خوزستانی، به نظر می‌رسد تبریزی‌ها نیز این هفته بازی سختی را پیش‌رو خواهند داشت.

دیدار دو تیم تراکتورسازی و استقلال خوزستان از ساعت 17:40 روز جمعه در تبریز برگزار می‌شود.

ذوب آهن – نفت آبادان

نفت آبادان که در هفته هفتم یک دیدار عجیب را برابر پیکان پشت سر گذاشت و پس از آن حواشی ایجاد شده در نهایت بازی‌شان نیمه تمام ماند، این هفته مقابل ذوب آهن به دنبال برد و جدا شدن از تیم‌های انتهایی جدول است.

نفت تا این هفته از رقابت‌ها چندان موفق و در حد انتظار ظاهر نشده است و با پنج امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارد، جایگاهی که برای طرفداران برزیلی‌های ایران اصلا رضایت‌بخش نیست.

نفت و سرجیوی پرتغالی این هفته برابر ذوب آهن محکوم به برد هستند و ذوبی‌ها هم که هفته گذشته برابر استقلال خوزستان مغلوب شدند این هفته برای جبران پا به میدان می‌گذارند که انگیزه دو تیم برای برد، می تواند حاکی از یک تقابل دیدنی باشد.

نفت آبادان از ساعت 18:15 روز جمعه میهمان تیم ذوب آهن است.

فولاد – ماشین‌سازی تبریز

باشگاه فولاد پس از کش و قوس‌های فراوان برای انتخاب سرمربی خود، در نهایت ایلی اِستان دستیار پورموسوی را به عنوان سرمربی تیم معرفی کرد تا در ادامه با شرایط ساختاری بهتری در لیگ حضور داشته باشد.

فولاد که هفته گذشته در دیدار با سپاهان، اصفهان را با شکست ترک کرد، این هفته باید رو در روی ماشین‌سازی قرار بگیرد که هفته گذشته مقابل تیم خوبِ پارس جنوبی به پیروزی رسید. فاصله امتیازی فولاد و ماشین‌‌سازی تنها یک امتیاز است و فولادی‌ها هشت امتیازی و حریف‌شان هفت امتیازی است. این دیدار برای دو تیم حائز اهمیت است زیرا با برد و در صورت لغزش سایر رقبا می‌توانند یکی دو پله در جدول رده‌بندی صعود داشته باشند.

فولاد از ساعت 18:30 روز شنبه هفته آینده در ورزشگاه غدیر میزبان ماشین‌سازی تبریز است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار