کد خبر: ۶۵۹۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵ 26 September 2018

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزا درخواست تغییر بانک‌های عامل خود را دارند که نشان از برگشت خوردن بدون دلیل پرونده‌های آن‌ها توسط بانک‌ها دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، علی لقمانی عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان رشت در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: سهم ابلاغی شهرستان رشت از اعتبار اشتغال روستایی بیش از 93 میلیارد تومان است.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت با بیان اینکه تاکنون بیش از 70 میلیارد تومان طرح اشتغالزای روستایی برای دریافت تسهیلات به بانک توسعه تعاون معرفی شده است گفت: این بانک تاکنون 2 میلیارد و 775 میلیارد تومان اعتبار پرداخت کرده است.

لقمانی با اعلام اینکه تاکنون 4 میلیارد و 943 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزای روستایی توسط پست بانک به متقاضیان پرداخت شده است گفت: بانک توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید و پست بانک به ترتیب بهترین میزان پرداخت تسهیلات اشتغالزای روستایی را داشته‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون 15 طرح در حوزه اشتغال فراگیر به مرحله عقد قرارداد رسیده است خاطرنشان کرد: شهرستان رشت در زمینه جذب اعتبارات اشتغالزا وضعیت مناسبی نسبت به سایر شهرستان‌های استان ندارد.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت با تاکید بر اینکه دستگا‌ه‌هایی اجرایی به طور مناسب طرح‌های اشتغالزا را به بانک‌ها معرفی کردند گفت: بانک‌ها باید در زمینه ارائه تسهیلات اشتغالزا با جدیت بیشتری عمل کنند.

لقمانی با انتقاد از عدم ثبت آمار کاری برخی بانک‌ها در سامانه کارا گفت: یکی از معضلاتی که امروز با آن مواجه هستیم این است که متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزا درخواست تغییر بانک‌های عامل خود را دارند که نشان از برگشت خوردن بدون دلیل پرونده‌های آن‌ها توسط بانک‌ها دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار