آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر جانباز شهید سردار حسین منجزی از شهدای حمله تروریستی اهواز عصر سه شنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم در روستای بدیل بخش عقیلی شهرستان گتوند برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۹۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸ 25 September 2018

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این آیین با محکومیت عملیات تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: آمریکا، استکبار، رژیم صهیونیستی و آل یهود بدانند انتقام خون شهدای عملیات تروریستی اهواز را از آنها می گیریم.

آیت الله عبدالکریم فرحانی با بیان اینکه دشمنان ایران منتظر تودهنی ملت باشند، گفت: سردار منجزی شهید گتوندی این عملیات تروریستی نماد ایستادگی ملت ایران بود.

وی افزود: این شهید والامقام در دوران دفاع مقدس دست و پای خود و در این عملیات تروریستی جان خود را از دست داد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وفاداری مردم به انقلاب اسلامی گفت: بعد از گذشت 40 سال از انقلاب روز به روز به عظمت این مردم افزوده می شود.

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، آیت الله عبدالکریم فرحانی و آیت الله عباس کعبی نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و مسئولان استان خوزستان در آیین تشییع پیکر شهید سردار منجزی حضور داشتند.

پیکر مطهر این شهید گرانقدر پس از تشییع در جوار شهدا در امامزاده محمد بن زید(ع) این شهرستان به خاک سپرده شد.

در این آیین آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بر پیکر شهید منجزی نماز میت اقامه کرد.

اجرای گروه مارش، سینه زنی و مداحی مداحان اهل بیت(ع) از جمله برنامه های این آیین بود.

جانباز شهید سردار حسین منجزی جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس از روستای بدیل از توابع بخش عقیلی شهرستان گتوند روز شنبه 31 شهریورماه در عملیات تروریستی در اهواز به شهادت رسید.

آیین وداع با پیکر مطهر جانبازشهید سردارمنجزی دوشنبه شب با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان گتوند برگزار شد.

جانباز شهید سردار منجزی در دوران دفاع مقدس از ناحیه دست و پا جانباز شده بود و در مراسم رژه نیروهای مسلح مورد اصابت گلوله ترورست ها قرار گرفت و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

مردم شهرستان گتوند 347 شهید در دوران دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند، همچنین این شهرستان میزبان پیکر مطهر 9 شهید گمنام است.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار