معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان:
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه با آغاز سال تحصیلی حدود یک میلیون دانش‌آموز در سطح استان به مدرسه می‌روند، گفت: در زمان تردد این دانش‌آموزان در شهرها ترافیک سنگینی ایجاد می‌شود. شورای ترافیک هرچه زودتر برای روان سازی ترافیک کلانشهر اهواز اقدام کند.
کد خبر: ۶۵۹۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ 25 September 2018

علی‌حسین حسین‌زاده اظهار کرد: با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و تردد دانشجویان و دانش‌آموزان در سطح شهر شورای ترافیک باید هماهنگی‌های لازم با ادارات مختلف را انجام داده و تمهیدات لازم برای کاهش ترافیک در کلان شهر اهواز را فراهم کند.

وی افزود: در بازدید میدانی که همراه با کارشناسان از خیابان‌های مناطقی مانند کیانپارس، کیان‌آباد و... داشتیم متوجه ترافیک زیاد در مناطق مختلف شهر شدیم. به همین دلیل با توجه به آیین‌نامه‌ها و قوانین موجود و ظوابط شورای ترافیک از این شورا می‌خواهم هرچه سریع‌تر هماهنگی‌های لازم با پلیس راهنمایی و رانندگی، شهرداری، اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان و... را به منظور روان‌سازی ترافیک شهر و برای تامین رفاه حال شهروندان فراهم کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: با آغاز سال تحصیلی حدود یک میلیون دانش‌آموز در سطح استان به مدرسه می‌روند و در زمان تردد این دانش‌آموزان در شهرها ترافیک سنگینی ایجاد می‌شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار