نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خوزستان در بیانه‌ای مشترک از همدردی و همراهی کلیه مسئولان، شخصیت‌ها، رسانه‌ها و مردم در پی حادثه تروریستی اهواز تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۶۵۹۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ 25 September 2018

در این بیانه آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

درود خدا بر روان پاک شهدای راه انقلاب و میهن، سلام و درود خدا بر کلیه مردم شهیدپرور غیور و شریف استان خوزستان که در روز دوم مهرماه حماسه ای بزرگ و ماندگار آفریدند.

مراسم باشکوه تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز در سراسر استان بار دیگر ایستادگی، شجاعت و صلح طلبی مردم خوزستان را در برابر تفرقه های دشمنان این مرز و بوم را ثابت کرد. حضور یکپارچه مردم در کنار یکدیگر باعث شد که دشمن ناامید تر از گذشته بداند در برابر مردمی قرار گرفته است که جز اعتلای ایران و اسلام به چیزی نمی اندیشند. پیام شفاف این مراسم عظیم تجدید میثاق با خون شهدا، حمایت قاطع از آرمان های انقلاب اسلامی، وحدت اقشار و اقوام مختلف خوزستانی و انتقام از عاملان این جنایت است.

مردم خوزستان همواره با همبستگی و همدلی، اتحاد و انسجام اجازه نخواهند داد رخنه‌ای در بین صفوف به هم پیوسته آنان به وجود آید.

بر خود وظیفه می‌دانیم به طور ویژه از ابراز همدردی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای و توجهات خاصه ایشان به استان خوزستان و بیانات عالمانه و کارساز ایشان در این زمینه تقدیر و تشکر نماییم.

از ریاست محترم جمهوری جناب اقای دکتر روحانی، هیات محترم دولت، قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، روسای کشورهای خارجی که جنایت تروریستی را محکوم کردند، شخصیت‌های ملی و مذهبی و سیاسی که با مردم خوزستان ابراز همدردی نمودند کمال سپاس خود را ابراز می‌کنیم.

ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی آحاد مردم شریف و عزیز استان، اقوام مختلف، صدا و سیمای مرکز خوزستان، اصحاب رسانه و میهمانان مختلف حاضر در مراسم تشییع و تدفین شهدای حادثه تروریستی اهواز، یاد و خاطره کلیه شهدای راه انقلاب خصوصا شهدای حادثه تروریستی اخیر را گرامی داشته و برای کلیه مجروحان و مصدومان شفای عاجل مسئلت داریم.

سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز
غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان"

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار