کد خبر: ۶۵۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸ 25 September 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد/ اجتماعی ، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد حفظ امنیت و صیانت از حقوق مردم در فضای مجازی را ضروری دانست و گفت: قاطعانه با متخلفان امنیت فضای مجازی در کهگیلویه و بویراحمد برخورد می‌کنیم.

سردار مهدی انصاری در حاشیه مراسم افتتاح پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران اظهار داشت: برخورد با مجرمان در فضای سایبری و مجازی و ایجاد امنیت در این حوزه از ماموریت‌های پلیس فتا است.

وی با بیان اینکه رشد بی سابقه و روز افزون فناوری و اطلاعات و توسعه فضای مجازی جامعه جدیدی به نام دنیای مجازی به وجود آورده است، عنوان کرد: این جامعه همانند دنیای واقعی ویژگی‌های یک جامعه را دارا بوده و امنیت به عنوان یکی از بسترهای مهم پیشرفت این جامعه محسوب می‌شود.

انصاری ادامه داد: همان گونه که وجود امنیت یکی از ضروریات دنیای واقعی بوده باید در دنیای مجازی نیز این امنیت به وجود آید و با هدف مقابله و برخورد با جرایم سایبری، امروز پلیس امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) در شهرستان گچساران افتتاح شد.

وی ابراز کرد: تلاش این پلیس افزایش دانش، پژوهش، پیش بینی و پیشگیری از جرائم بوده و حوزه فعالیت این پلیس در فضای مجازی است و در این فضا مردم به طور کامل این پلیس را حس می‌کنند.

رئیس پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تهدیدات و گستردگی فضای مجازی، بر لزوم آشنایی افراد با تهدیدات و برنامه‌های دنیای مجازی تاکید کرد و افزود: پیگیری و پیشگیری به عنوان دو رویکرد اصلی پلیس بوده و در کشور ما تمرکز پلیس بر روش‌ ‌ای پیشگیری از جرم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار