ماموارن پلیس امنیت عمومی استان اصفهان در یک عملیات ضربتی 3 شرور که با اقدامات شرارت آميز خود باعث نا امني در يكی از محله های شهر اصفهان شده بودند را دستگیر کردند.
کد خبر: ۶۵۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ 25 September 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ "محمد حسن اسماعيلي"رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار کرد: در پي شکایات مردمی مبني بر اينكه چند نفر از افراد شرور در حالي كه سلاح سرد در دست داشته با اقدامات شرارت آميز از جمله اخلال در نظم عمومي ،ايجادرعب و وحشت و تخريب چندين دستگاه خودرو و تخريب اموال عمومي و خصوصي باعث ايجاد نامني در يكي از محله هاي شهر اصفهان شده اند ، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس امنیت عمومی استان اصفهان قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان گفت: ماموران پس از انجام تحقيقات گسترده و استفاده از کارهای علمی و تخصصی سرانجام مخفيگاه اين افراد را شناسائي و طي هماهنگي با مقام قضائي در يك عمليات ضربتي و شبانه 3 نفر دستگير شدند.

اين مقام انتظامي در پایان خاطر نشان کرد : پليس با تمام توان در راستاي تامين نظم، امنيت و آرامش شهروندان تلاش كرده و به هيچ فردي اجازه نخواهد داد با اقدامات غير قانوني و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومي و آسايش مردم را فراهم كند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار