نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در اهواز:
همزمانی جنایت تروریستی در اهواز با دو حادثه قابل توجه و تامل است. این همزمانی ها به صورت اتفاقی و تصادفی نبود. همزمانی این حادثه جنایت بار با سومین روز شهادت امام حسین(ع) و اولین روز هفته دفاع مقدس قابل تحلیل است. این مساله نشان می دهد که فرزندان پلید ابوسفیان و یزیدیان زمان می خواستند با این حرکت کور و خونبار، انتقام عشق مردم به اهل بیت عصمت و طهارت را از رهروان راه اباعبدالله بگیرند.
کد خبر: ۶۵۹۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ 24 September 2018

حجت الاسلام والمسلمین مروی صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: سلام و عرض تسلیت مقام معظم رهبری را به عرض همه مردم خوزستان می رسانم.

به گزارش"تابناک" وی افزود: اگر محدودیت ها و معذوریت هایی که ناگزیر به رعایت آن هستند، نبود شخصا در این مراسم شرکت می فرمودند؛ گرچه جسم شریف ایشان در خوزستان نیست ولی ذهن، قلب و دل پاک و رئوف رهبر انقلاب همواره با شما مردم خصوصا خانواده های گرانقدر شهدا است.

حجت‌الاسلام مروی ادامه داد: توفیقی حاصل شد تا شب گذشته در معیت حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان به مجروحان سرکشی و سلام مقام معظم رهبری را به آنها ابلاغ کنیم. برای خانواده شهدا صبر جمیل و اجری جزیل و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند طلب می کنیم.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز تصریح کرد: همزمانی این حادثه وحشیانه با دو حادثه تاریخی یک اتفاق نبود؛ همزمانی با سومین روز سالگرد شهادت اباعبدالله و حادثه عظیم عاشورا و همچنین با اولین روز هفته دفاع مقدس همه قابل تأمل و تحلیل است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی گفت: این همزمانی نشان می دهد که فرزندان پلید ابوسفیان و یزیدیان زمان خواستند با این حرکت کور و جنایت بار انتقام عشق این مردم به اهل بیت عصمت و طهارت و پیامبر (ص) و برائت از بنی امیه و دشمنان اسلام بگیرند.

وی با اشاره به اینکه امروز ادامه همان جریان پلید است، ادامه داد: کسانی که در این حادثه به فیض عظیم شهادت نائل شدند؛ تقاص طرفداری، عشق، محبت و دلدادگی به امام حسین(ع) و اهل بیت پیامبر را دادند و کسانی که به این جنایت خونبار دست زده و خود را آلوده کردند، همان فرزندان پلید ابوسفیان و جریان بنی امیه هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی بیان کرد: همانطور که در عاشورا با هلهله و بی ادبی نتوانستند ندای حقانیت امام و حجت خدا را بشوند و بنا بر خاموشی آن داشتند، به حول و قوه الهی هرچه زمان می گذرد آن ندای نورانی و حق طلبانه همچون خورشید تابناک با تدبیر به گوش جهانیان می رسد و تأثیر خود را در عالم می گذارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار