در کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح شد؛
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه سرنخ‌هایی از ارتباط میان تیم تروریستی با برخی کشورهای منطقه وجود دارد، گفت: کمیسیون امنیت ملی بر لزوم ریشه‌یابی این حادثه و ضرورت هشیاری و حفاظت از مرزهای استان خوزستان تاکید کرد.
کد خبر: ۶۵۸۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ 24 September 2018

علی نجفی خوشرودی در توضیح جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: این جلسه برای بررسی حادثه اخیر تروریستی در اهواز با حضور نمایندگان و مسئولان دستگاه‌های امنیتی و انتظامی وزارت کشور برگزار شد و در آن ابعاد و جزئیات این حادثه مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه تاکید شد سرنخ‌هایی از ارتباط میان تیم تروریستی با برخی کشورهای منطقه وجود دارد. لذا بر ضرورت هشیاری و حفاظت از مرزهای استان خوزستان همکاری و هماهنگی خوب میان دستگاه‌های امنیتی، ریشه‌یابی حادثه مذکور و اهتمام بیشتر به توسعه اقتصادی و اجتماعی در این استان تاکید شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جمع‌بندی گفت: کمیسیون امنیت ملی ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی و تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان، فردا هیاتی را به سرپرستی رئیس این کمیسیون به اهواز اعزام می‌کنند تا علاوه بر شرکت در مراسم تشییع شهدا و همدردی با مردم در جلسه بررسی این حادثه حضور پیدا کنند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار