جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی حادثه تروریستی اهواز با صدور پیامی ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی آن را نشانه‌ی عمق ناتوانی، کینه و دشمنی استکبار علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران خواند.
کد خبر: ۶۵۸۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ 23 September 2018

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ » (التکویر-9)

خبر شهادت و مجروح شدن جمعی از زنان، کودکان و افراد بی دفاع کشور عزیزمان ایران که با حمله تروریستی عناصر تکفیری وابسته به استکبار جهانی در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز صورت گرفت، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

این حادثه تلخ و خونین که در مثلث آمریکایی، سعودی، صهیونیستی استکبار طراحی و توسط مزدوران آنها در مراسم مزین به نام هفته دفاع مقدس به انجام رسید، نشانه‌ی عمق ناتوانی، کینه و دشمنی استکبار علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سردمداران نابخرد استکبار وایادی منطقه ای آنها باید بدانند؛ انقلاب اسلامی ایران و رشادت های ملت شهیدپرور این مرز و بوم در طول تاریخ انقلاب این واقعیت را به ثبت رسانده است که عزم راسخ ملت انقلابی ایران هیچ گاه تسلیم این گونه جنایت ها و خباثت ها نشده و نخواهد شد و عناصر حقیر و بد طینت نتوانسته و نخواهند توانست خلل و خدشه ای بر استواری ایمان اقتدار و اراده مردم وارد کنند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و خانواده های داغدار و مردم شهید پرور اهواز برای شهیدان این حادثه علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند متعال مسئلت می نماید و از مسولان امنیتی و نظامی و اطلاعاتی میخواهد ضمن شناسایی عوامل پیدا و پنهان این حادثه‌ی خونین با انان بر خورد جدی نمایند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: حمله تروریستی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار