معاون کل وزارت بهداشت خبرداد:
معاون کل وزارت بهداشت آخرین وضعیت درمانی مجروحان حادثه تروریستی صبح امروز اهواز را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۵۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷ 22 September 2018

دکتر ایرج حریرچی که به دستور وزیر بهداشت جهت پیگیری و نظارت بر درمان مصدومان حادثه تروریستی صبح امروز، در اهواز حضور دارد درباره آخرین وضعیت درمانی مصدومان این حادثه گفت: مصدومان این حادثه در هشت بیمارستان بستری شدند و خدمت‌رسانی‌های لازم برای آنها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مشارکت اساتید دانشگاه و پزشکان در بخش دولتی، خصوصی، خیریه و نیروهای مسلح در امر درمان مصدومان این حادثه به نحو احسن انجام و به مجروحان رسیدگی شد، افزود: به دنبال اقدامات انجام شده، خوشخبتانه همه مجروحان به حالت پایدار رسیده‌اند.

حریرچی گفت: هرچند در چنین حوادثی، پیش بینی از تعداد کشته‌ها و مجروحان قابل انجام نیست، اما خوشبختانه پس از انتقال مجروحان این حادثه به بیمارستان‌ها، فوتی در خود بیمارستان و بعد از انتقال به اتاق عمل و انجام اقدامات درمانی نداشتیم. در مجموع رسیدگی بسیار خوبی در حال انجام است و اکنون از شرایط غیرپایدار خارج شده‌ایم و اقدامات غیراورژانسی برای مجروحان در حال انجام است.

معاون کل وزارت بهداشت درباره تعداد مصدومان بستری در بیمارستان‌ها نیز گفت: تا حدود دو ساعت گذشته، ۵۴ مصدوم این حادثه در بیمارستان‌ها بستری بودند که به تدریج مصدومان سطحی مرخص و سایرین نیز طی روزهای آتی و پس از تکمیل روند درمان‌شان، ترخیص می‌شوند.

وی در پاسخ به ایسنا درباره وضعیت کنونی پنج بیماری که پیش از این عنوان شده‌ بود "بد حال" هستند، نیز گفت: اغلب این پنج بیمار نیز در حالت پایدار هستند و با ادامه رسیدگی‌ها، امیدواریم به زودی به پایداری کامل نیز برسند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: حمله تروریستی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار