نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پی حادثه تروریستی صبح امروز در اهواز، بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۵۸۱۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸ 22 September 2018

در متن بیانیه آیت‌الله کعبی آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالى: 《لَّئِن لَّمْ يَنتَهِ الْمُنَافِقُونَ وَالَّذِينَ فِي قُلُوبِهِم مَّرَضٌ وَالْمُرْجِفُونَ فِي الْمَدِينَةِ لَنُغْرِيَنَّكَ بِهِمْ ثُمَّ لَا يُجَاوِرُونَكَ فِيهَا إِلَّا قَلِيلًا. مَّلْعُونِينَ ۖ أَيْنَمَا ثُقِفُوا أُخِذُوا وَقُتِّلُوا تَقْتِيلًا‌. سُنَّةَ اللَّهِ فِي الَّذِينَ خَلَوْا مِن قَبْلُ ۖ وَلَن تَجِدَ لِسُنَّةِ اللَّهِ تَبْدِيلًا.》 سوره احزاب

حادثه کور تروریستی، تکفیری ها و مزدوران آمریکا و صهیونیست و آل سعود در اهواز نشانه ی یأس و زبونی و استیصال و درماندگی دشمنان اسلام وانقلاب و ایران است.

این جنایت وحشیانه در پی شکست‌های پی در پی آنان از جبهه مقاومت و نیز خلق حماسه عاشورایی در دهه محرم توسط مردم خوزستان بویژه در مناطق عربی است و بیانگر آن است که دشمنان به بن‌بست رسیده‌اند.

ملت عاشورایی ایران اسلامی و مردم انقلابی و ولایتمدار خوزستان و اهواز با بصیرت و یکپارچگی و عشق و وفاداری به مکتب حسینی و پیروی از خط امام و رهبری در برابر دشمنان در صحنه با وحدت و برادری حاضر هستند و چشم فتنه وهابی‌های مزدور سعودی را کور خواهند کرد.

مشت آهنین و ضربه کوبنده و تنبیه کننده پاسخ این جنایتکاران ضد بشری است.

نمایش اقتدار و عظمت ملت ایران و نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس، با این جنایت وحشیانه و کشتار مردم بی گناه و کودکان آسیب نمی بیند بلکه بر میزان رشد و آگاهی و هوشیاری و بصیرت و روحیه انقلابی و وحدت و برادری مردم افزوده می شود.

مردم بیشتر قدر نیروهای حافظ امنیت و مدافعان حرم را می دانند. از اقدام قاطع سربازان و پاسداران اسلام و انقلاب در هلاکت و نابودی این گروه تروریستی تشکر می نمایم.

حضور شکوه مند مردم اهواز و قبائل غیور عرب با بیرق های قبایل و نشانه های محلی، در تشییع جنازه شهدای سرافراز با شعار "هیهات منا الذلة" و "لبیک یا حسین" و "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آل سعود" و اعلام برائت و بیزاری از امویان زمان و حامیانشان ریشه این شجره خبیثه را قلع و قمع خواهد کرد.

به رهبری عزیز و ملت ایران و مردم ولایتمدار و انقلابی خوزستان و اهواز و خانواده معزز شهیدان، این حادثه جانگداز را تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال شفای عاجل مجروحان و صبر جمیل و اجر جزیل برای کلیه داغدید گان و علو درجات شهداء و حشر با امام حسین علیه السلام و شهدای کربلاء مسالت می نمایم."

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار