امام جمعه موقت اهواز:
امام جمعه موقت اهواز خواستار انتقام و پاسخ مسئولان امنیتی به عوامل پشت پرده حمله تروریستی امروز شد.
کد خبر: ۶۵۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ 22 September 2018

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده با اشاره به حمله تروریستی امروز صبح (31 شهریورماه) به رژه نیروهای مسلح در اهواز، اظهار کرد: این حمله که در اولین روز هفته دفاع مقدس و دوازدهمین روز محرم روز دفن شهدای کربلا رخ داد، یک عملیات جنایت‌کارانه بود. این جنایات تنها از سوی کسانی که به دور از انسانیت و مذهبیت هستند، رخ می‌دهد.

وی تصریح کرد: مردم و مسئولان خوب می‌دانند جنایت‌کاران چند نفر فریب خورده را به صحنه آوردند و عملیات تروریستی را انجام دادند اما حامیان این افراد، مقامات جنایت‌کار سعودی، رژیم صهیونستی و آمریکایی‌ها را که پشت پرده هستند، به خوبی می‌بینند . سطح آگاهی مردم به گونه‌ای است که فریب ظاهر این جنایت را نخواهند خورد.

امام جمعه موقت اهواز خواستار پاسخ مسئولان امنیتی به حمله تروریستی امروز شد و گفت: باید به این جنایات و جنایات دیگر پاسخ داده شود اما باید انتقام از عاملان پشت صحنه این حمله و کسانی که این افراد را حمایت می‌کنند، گرفته شود.

حسن زاده بیان کرد: خداوند متعال انتقام خون‌های مظلوم ریخته شده را خواهد گرفت همان طور که انتقام شهدای کودکان یمنی را از سعودهای جنایت‌کار خواهد گرفت.

وی عوان کرد: جنایت‌کاران از هیچ کوششی برلای ضربه زدن به نظام و کشور دریغ نمی کنند اما به زودی رسوا و نابود خواهند شد. این جنایات جز در تسریع و نابودی آنها هیچ تاثیری نخواهد داشت.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: حمله تروریستی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار