مدیرکل مدیریت بحران خوزستان آخرین وضعیت اطفای آتش سوزی جنگل ها و مراتع در دو منطقه در شهرستان اندیکا را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۵۷۶۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴ 21 September 2018

کیامرث حاجی زاده با اشاره به آتش سوزی در دو منطقه دشت گل اندیکا و شیمبار اظهار کرد: آتش سوزی در دو منطقه دشت گل اندیکا و شیمبار ادامه داشته و تمامی نیروها کنترل و اطفاء حریق در حال انجام وظیفه هستند.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان ادامه داد: اولین آتش سوزی در حدود ساعت ۱۵ امروز (جمعه) در منطقه دشت گل شهرستان به وقوع پیوست و جنگلها و مراتع آن منطقه دچار حریق گسترده شدند.

وی افزود: دومین آتش‌سوزی حدود دو ساعت بعد و در حدود ساعت ۱۷ امروز در منطقه حفاظت شده شیرین بهار (شیمبار) و در تالاب شیمبار به وقوع پیوست که بلافاصله پس از وقوع حریق نخست ستاد مدیریت بحران شهرستانها اندیکا، لالی و مسجدسلیمان در حالت آماده باش کامل قرار گرفته و نیروها و امکانات دستگاه‌های مرتبط از شهرستان‌های لالی و مسجدسلیمان به عنوان شهرستان های معین به شهرستان اندیکا اعزام و به همراه جوامع محلی، دوستداران طبیعت و محیط زیست در هر دو منطقه در حال اطفاء حریق هستند.

وی اظهار کرد: همچنین ماشین آتش نشانی نفت و دو تیم هلال احمر به منطقه اعزام شده است. منطقه دشت گل در بخش مرکزی اندیکا و جزو عرصه های منابع طبیعی به شمار می‌رود. منطقه شیمبار نیز در شمال اندیکا و جزو عرصه های محیط زیستی استان خوزستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار