کد خبر: ۶۵۷۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹ 20 September 2018

هفته گذشته شاهد حضور طوفاني رييس جمهور در مجلس و ايرج ملكي در صداوسيما بوديم. در مورد اول مجلس قانع نشد ولي در مورد دوم هاليوود كاملا قانع شد. به همين مناسبت تمامي اخبار هفته به شدت تحت تاثير و سيطره‎ ديالوگ‎ها و آموزه‎هاي گهربار استاد ملكي قرار گرفت.

خبر اول: باور كنيد بنده هم اعتقاد دارم ديگه گير دادن به احمدي‎نژاد بسه. از باب سوتي دادن و دسته گل بر آب دادن، دولت جديد چه كم از دولت قبلي دارد؟ اما اين محمود يه كارهايي ميكنه كه مرغ پخته تو ديگ جوشان كه سهله، نسل منقرض شده ماموت‎ها از دل تاريخ سربرمياره و قهقهه‎هاي مستانه سر ميده. داستان از اين قراره كه خانم سِرِنا ويليامز، تنيس باز مشهور بنا به مشكلات جسمي مدل لباس ورزشي‎اش رو تغيير داده كه گويا به مذاق برگزاركنندگان مراسم خوش نيومده و با عبارت «اگر پوشش مناسبي داشتي كار به اينجاها نمي‌كشيد» با ايشون برخورد كرده. در همين راستا جناب احمدي نژاد توييت فرمودند و از بانو ويليامز حمايت فرمودند با اين شرح: «چرا اين فرانسه به سرنا ويليامز احترام نمي‎گذارد؟ متاسفانه در تمامي كشورها مثل كشور من افرادي هستند كه معني واقعي آزادي را نمي‎فهمند». اين مساله باعث نگراني و دلشوره شديدي در بين مقامات وزارت خارجه شد. يعني يكي از مسئولان محكم كوبيد پشت دستش گفت خاك به سرم، واسه ماريا شاراپوآ توييت نزنه! آخه بانو شاراپوآ جايگاه خيلي خاصي در قلوب عناصر ذكور جامعه جهاني از نوزادان، نوباوگان، نوپايگان، خردسالان گرفته تا نوجوانان، جوانان، ميان‎سالان، پيران، كهن سالان و شادروانان داره و ممكنه تبعات منفي براي دستگاه ديپلماسي كشور داشته باشه. مسئول ديگري با بيان اينكه «نمي‎دانم، شايد حق با تو باشد»، رايزني‎هايي را براي منصرف كردن استاد احمدي نژاد از حضور در توييتر آغاز مي‎كند كه متاسفانه با سر تو ديوار مي‎رود. زيرا نامبرده توييتي كرد و آب پاكي را بر فرق سر وزارت خارجه ريخت با اين عنوان كه: «كلي كار دارم كه بايد انجام بدم، اما هميشه براي توييتر وقت مي‌گذارم». در وزارت خارجه نعره‌ها برفت و فغان‌ها به هوا خاست.

خبر دوم: جناب آقاي همتي، رييس بانك مركزي گفت: ذخاير ارزي، ناموس بانك مركزي است. در همين لحظه پرايدي جلوي پاي وي توقف مي‌كند و با پايين آوردن شيشه مي‌گويد: ارزشو قربون، خدمتتون باشيم.
همتي: بريد گم شيد، مزاحم نشيد.
پرايدسواران: مزاحم چيزه، مراحميم.
سپس مزاحمان در حالي‎كه با مقاومت شديد همتي مواجه شدند، ‌شروع به گفتن الفاظی مثل «ارزتو بگيرم، از ارزت به من ميدي و ...» کردند.
در اين لحظه همتي در حالي‎كه كتش را در مي‎آورد و آستين‎هايش را بالا مي‌زند فرياد برمي‎آورد: جرات داري يه بار ديگه بگو. فرد فحش دهنده جرات مي‌كند و دوباره مي‌گويد. همتي با عصبانيت انگشت اشاره‎اش را بلند مي‌كند و سه بار مي‌گويد بد/بد/بد. سپس جهانگيري وارد شده و با پادرمياني و با اجازه از صاحب ناموس ارزي، با ريختن ارز 4200 به عنوان شاباش،‌ پايان خوشي را براي اين اپيزود رقم مي‌زند.
انتهای پیام/روزنامه طنز بی قانون (ضمیمه طنز روزنامه قانون)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار