فرماندار خرمشهر عنوان کرد:
فرماندار خرمشهر از برخورد جدی با تخطی گران از اجرای مصوبات شورای سلامت این شهر به عنوان ضابطین قضایی خبر داد.
کد خبر: ۶۵۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ 19 September 2018

ولی اله حیاتی در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان خرمشهر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: نخستین مصوبه شورای سلامت شهرستان با دستور رسیدگی به وضعیت سگ های ولگرد با طرح سه ماهه برای زنده گیری هزار قلاده سگ ولگرد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان مصوب می شود.

وی با بیان اینکه شهرداری وظیفه اجرای این طرح را بر عهده دارد، از تکلیف شرکت نفت و گاز اروندان، بندر و دریانوردی خرمشهر، سازمان منطقه آزاد اروند و شهرداری در تامین اعتبار مورد نیاز اجرای این طرح خبر داد و افزود: این دستگاه ها موظف هستند طی هفته آینده هر یک مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را به حساب شهرداری برای اجرای طرح واریز کنند.

حیاتی اظهار کرد: شرکت نفت و گاز اروندان و صنایع نیشکر میرزا کوچک خان نیز موظف به رفع کاستی های مدارس در بخش های شهری و روستایی هستند.

فرماندار خرمشهر تاکید کرد: شخصا تمامی مصوبات این جلسه را پیگیری کرده و با مدیرانی که از اجرای مصوبات تخطی کنند، برخورد جدی و قاطعی می شود.

حیاتی گفت: از این پس عدم حضور مدیران و روسای ادارات دعوت شده به جلسات پیگیری می شود و مدیران دستگاه ها حق ندارند برای چنین جلسات مهمی معاون خود را بفرستند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار