شهردار مهاباد گفت: یکی از مشکلات شهرداری ها نیروی مازاد بر چارت سازمانی است و شهرداری مهاباد به گفته مسوولان ذیربط 350 نیروی مازاد بر چارت دارد.
کد خبر: ۶۵۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ 18 September 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی کامران علیزاده آذر : شهرداری مهاباد دارای 865 نفر پرسنل در بخش های مختلف بوده و در مقایسه با سایر شهرداری های استان آذربایجان غربی با بیشترین مازاد نیرو روبرو است.
وی اضافه کرد: جذب خارج از چهارچوب و وجود نیروی مازاد یکی از مشکلات مهم در بخش نیروی انسانی است و هر ساله باید بخش زیادی از درآمدهای شهرداری صرف حقوق و مزایای این نیروها شود.
وی یادآور شد: شهرداری مهاباد برنامه ساماندهی نیروهای مازاد را از مهر سال جاری اجرا می کند و در قالب آن بخشی از این نیروها که پشت میزنشین هستند را در واحدهای فضای سبز و خدمات بکار می گیرد.
وی افزود: این طرح ساماندهی با مشکلات هم روبرو خواهد بود اما شهرداری چاره ای جز ساماندهی یا تعدیل این نیروهای مازاد را ندارد.

** صنوف آلاینده و مزاحم مهاباد به شهرک صنفی منتقل می شود 
شهردار مهاباد گفت: شهرک صنفی کاوه در 2 فاز از چند سال قبل برای فعالیت صنوف آلاینده و مزاحم تعیین شده است و هم اکنون امکانات زیربنایی فاز نخست طرح توسط دستگاه های خدمات رسان آماده شده و جاده دسترسی آن نیز به زودی آسفالت می شود.
علیزاده آذر افزود: با آماده شدن زیر ساخت ها و معابر این شهرک صنفی، انتقال واحدهای آلاینده محیط زیست و پر سر و صدا به این شهرک بزودی آغاز می شود.
وی اضافه کرد: تمامی بلوک های این شهرک صنفی به افراد واگذار می شود و صاحبان مشاغل مزاحم تعهد داده اند تا پس از تکمیل شدن زیرساخت های این شهرک، محل فعالیت خود را به آن منتقل کنند.
شهردار مهاباد یادآور شد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته واحدهای آلاینده داخل شهر تا پایان نیمه نخست سال به شهرک صنفی کاوه این شهرستان هدایت می شود.
به گزارش ایرنا شهر 166هزار و 518 نفری مهاباد دارای 2 هزار و 400 کیلومترمربع مساحت بوده و از سال 1306 بلدیه یا شهرداری در آن راه اندازی شده و کامران علیزاده آذر چهل و دومین شهردار این شهر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار